Archiwalne

Grupa TP wystawia swoje nieruchomości na targach w Cannes

16.03.2010


Telekomunikacja Polska oferuje na sprzedaż swoje nieruchomości funduszom i prywatnym inwestorom, którzy chcą wejść na polski rynek. Firma po raz pierwszy uczestniczy w Międzynarodowych Targach Nieruchomości MIPIM w Cannes we Francji. W ten sposób Grupa TP realizuje strategię, ktorej jednym z elementów jest sprzedaż zbędnych nieruchomości w całej Polsce.

„Nasz portfel nieruchomości jest wyjątkowo różnorodny. Budynki znajdują się we wszystkich częściach kraju i mogą być w różny sposób użytkowane. W miastach mamy atrakcyjnie położone budynki biurowe i zabytkowe kamienice. Na obrzeżach miast mamy grunty inwestycyjne, które idealnie nadają się np. na cele logistyczne. Mamy też działki pozwalające na budowę całych osiedli mieszkaniowych" - podkreślił Roland Dubois, członek zarządu Grupy TP ds. Finansów.

TP uruchomiła w 2009 r. serwis internetowy tp-nieruchomosci.pl, w którym prezentowane są nieruchomości Grupy TP przeznaczone do sprzedaży. W serwisie znaleźć można szczegółowe informacje na temat budynków i gruntów z terenu całej Polski. Inwestorzy mogą zapoznać się z ich stanem prawnym, trybem sprzedaży, ceną. Są tam również informacje o aktualnych przetargach i konkursach ofert, a zakres tych informacji będzie stale rozszerzany.

źródło: TPSA

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Rośnie liczba partnerstw technologicznych w Europie: innovaphone spotyka się z partnerami i klientami na licznych targach i wydarzeniach

Niemiecki producent z Sindelfingen, który jest aktywny w Europie i ostatnio coraz częściej na całym świecie, będzie obecny tej jesieni na wielu targach, wydarzeniach branżowych oraz konferencjach. innovaphone prezentuje podczas wydarzeń swoją platformę do pracy, komunikacji i współpracy myApps oraz jej rozszerzenie o narzędzia organizacyjne dla sektora biznesowego. czytaj więcej