Archiwalne

HBO ON DEMAND w UPC NA ŻĄDANIE bez dodatkowych opłat

01.04.2010


UPC wprowadza „Kanał na żądanie” – HBO ON DEMAND to pierwszy serwis w tej ofercie. Wszyscy abonenci Pakietu HBO w Telewizji Cyfrowej UPC, będący w zasięgu usługi UPC NA ŻĄDANIE, mogą bez dodatkowych opłat oglądać największe przeboje filmowe, kultowe seriale, dokumenty i koncerty z oferty kanałów HBO. W każdym miesiącu będzie można wybierać z ponad 100 różnorodnych filmów i programów, które będą co tydzień aktualizowane. Wszystkie propozycje HBO ON DEMAND są dostępne natychmiast, za naciśnięciem przycisku „on demand” na pilocie.

Od 1 kwietnia br. oferta UPC NA ŻĄDANIE zostaje rozszerzona o HBO ON DEMAND. Jest to pierwszy serwis oferowany przez UPC jako „Kanał na żądanie”. Dzięki niemu, abonenci Pakietu HBO – będący w zasięgu UPC NA ŻĄDANIE – mogą bez dodatkowych opłat oglądać najlepsze filmy, programy, seriale, dokumenty i koncerty z oferty HBO. Usługa ta daje klientom pełną kontrolę nad ramówką – pozwala oglądać wybrane pozycje programowe w dogodnym czasie. Dzięki HBO ON DEMAND będzie można w każdym miesiącu obejrzeć ponad 100 propozycji programowych. Katalog filmów i programów będzie cotygodniowo aktualizowany.

W ofercie HBO ON DEMAND znajdzie się wiele hollywoodzkich produkcji z największych amerykańskich wytwórni filmowych, takich jak: „Wyznania zakupoholiczki”, „Seks w wielkim mieście”, „Wall-E”, „Hannah Montana. Film”, „Jestem na tak” czy „Obywatel Milk”. Atrakcją będzie najnowszy mini-serial wojenny „Pacyfik”, wyprodukowany przez HBO w 2010 roku, dostępny wraz z dodatkowymi materiałami zawierającymi komentarze weteranów i materiały archiwalne. Dostępne będą także kolejne odcinki kultowych seriali produkcji HBO, m.in. „Rodzina Soprano V”, czy mini-serial „Dom Saddama”. Miłośnicy muzyki „na żywo” będą mogli zobaczyć koncerty znanych wykonawców – już w kwietniu w HBO ON DEMAND dostępny będzie koncert Avril Lavigne oraz materiały koncertowe Jonas Brothers. Wśród własnych produkcji HBO znajdzie się także popularny program kabaretowy „Na stojaka!”. HBO ON DEMAND to także duży wybór kontrowersyjnych filmów dokumentalnych znanych z pasma „Bez cenzury”.

Zasady korzystania z oferty HBO ON DEMAND są bardzo proste. Bezpłatny dostęp do tego serwisu mają wszyscy abonenci Pakietu HBO (oraz HBO z Cinemax) w Telewizji Cyfrowej UPC będący w zasięgu usługi UPC NA ŻĄDANIE. Aby włączyć ten serwis wystarczy, że abonent wciśnie przycisk „on demand” na pilocie i – wchodząc do zakładki „Kanały na żądanie” – wybierze HBO ON DEMAND. Gdy pojawi się menu HBO ON DEMAND, klient może wybrać jedną spośród wielu dostępnych kategorii programowych – „Nowość”, „Produkcje HBO”, „Akcja”, „Komedia”, „Dramat”, „Sensacja”, „Kino rodzinne”, „Seriale”, „Dokumentalne”, „Ostatnia szansa” oraz „Wszystko”.

UPC NA ŻĄDANIE zostało uruchomione w grudniu 2009 roku. Obecnie w ramach tej usługi dostępnych jest już ponad 240 filmów, w tym przeszło 38 produkcji fabularnych i dokumentalnych, dostępnych w jakości HD. Aktualnie korzystać mogą z niej wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z Warszawy i kilkunastu okolicznych miejscowości.

Zasięg UPC NA ŻĄDANIE będzie sukcesywnie rozszerzany. W następnej kolejności usługa ta pojawi się w Trójmieście oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępne dla około 75% klientów usługi telewizji cyfrowej.

Na kanale 12, dla abonentów Pakietów Select i Max Telewizji Cyfrowej UPC, nadawany jest program „UPC NA ŻĄDANIE” prezentujący najciekawsze propozycje filmów z tej oferty.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej