Archiwalne

Hipnoza w internecie – sieciowa odsłona kampanii Netii

26.11.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W ramach hipnotyzującej kampanii reklamowej Netia udostępniła gadżety internetowe do pobrania – wygaszacze ekranu oraz aplikację do tworzenia własnych, hipnotyzujących filmików. Są dostępne na http://www.hipnoza.netia.pl/.

Kampania interaktywna jest częścią szeroko zakrojonej kampanii reklamowej Netii, której głównym bohaterem jest hipnotyzer – Tomasz Kot. Pierwsza część kampanii ruszyła 1 października br., druga – w której Tomasz Kot prezentuje, jak działa hipnoza – 2 listopada br.

W ramach oferty „Hipnotyzująca promocja”, wszyscy nowi i przedłużający umowy klienci - wybierając kontrakt na okres 24 miesięcy - przez pierwsze 6 miesięcy za internet zapłacą tylko 1 zł miesięcznie, a za pakiet internet+telefon 2 zł miesięcznie. Po tym okresie wysokość miesięcznego abonamentu wyniesie tyle, ile we wcześniejszych promocjach. W efekcie, średni abonament za Szybki Internet Netii o prędkości 1 Mb/s, przy zakupie w pakiecie z telefonem, wyniesie zaledwie 37 zł. Zaś średni miesięczny abonament za łącze o szybkości 8 Mb/s to tylko 59,50 zł.

Promocja dostępna jest we wszystkich technologiach, w których usługi świadczy Netia. Gamę usług można wciąż poszerzyć o Mobilny Internet, na warunkach dotychczasowej promocji.

źródło: Netia

Wiadomości firmowe Nowości w Energy Logserver: Energy Monitor, Energy XDR i Empowered AI

Energy Monitor to najnowszy produkt od Energy Logserver, zaprojektowany w celu centralizacji i wizualizacji danych z różnych źródeł w czasie rzeczywistym. Dzięki możliwości monitorowania logów i aktywności w sieci, narzędzie to umożliwia szybkie wykrywanie zagrożeń oraz optymalizację reakcji na incydenty. Kluczowe funkcje Energy Monitor to: czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Jak wybrać internet światłowodowy do domu?

Szybkie i stabilne połączenie stało się niezbędne w dzisiejszym, cyfrowym świecie, umożliwiając płynną pracę zdalną, rozrywkę na najwyższym poziomie oraz efektywną komunikację. Zapoznaj się z naszym kompleksowym przewodnikiem, aby dokonać świadomego wyboru spośród ofert wiodących operatorów i cieszyć się niezawodnym internetem światłowodowym dostosowanym do Twoich potrzeb. czytaj więcej

Netia Nie ma jak w sieci – nowy format reklamowy Netii

Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje najnowszą ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV z Ligą Mistrzów do końca roku za darmo. Nowym bohaterem marki jest sympatyczny, błękitny pajączek. czytaj więcej