Archiwalne

Hołowczyc Rally 2008 już w telefonie komórkowym

09.05.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

„Hołowczyc Rally 2008”, bo tak nazywa się najnowsza gra na telefony komórkowe, pojawiła się na rynku w drugiej połowie kwietnia 2008. Jest to pierwsza gra wydana przez Platformę Rozrywki Mobilnej NITRO.

Firma NITRO do tej pory koncentrowała swoje działania na dystrybucji w Polsce markowych gier światowych producentów. Dzięki NITRO polscy użytkownicy komórek mogli zagrać w takie hity jak Colin McRae Rally, FIFA, Tomb Raider, Helikopter w Ogniu, Szybcy i Wściekli, Piraci z Karaibów i wiele innych.

W grze „Hołowczyc Rally 2008” gracz wciela się w postać najlepszego polskiego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca i przy jego udziale pokonuje kolejne odcinki specjalne rajdów samochodowych, walcząc z rywalami i czasem. Wraz z Hołkiem przemierza piaski pustyni w Mauretanii, asfaltowe trasy Rajdu Niemiec, czy szutrowe odcinki Rajdu Polski. Wszystko to w niesamowitych samochodach rajdowych, którymi startuje popularny Hołek.

Grę można ściągnąć ze strony www.holek.nitro.pl, gdzie dla wszystkich fanów sportów motorowych przygotowano do pobrania niesamowite dzwonki i tapety związane z „Hołowczyc Rally 2008”.

„Zachęceni wynikami sprzedaży gier światowych marek postanowiliśmy wydać grę opartą na znanej, rodzimej marce. Chcieliśmy jednocześnie, aby tematyka gry była atrakcyjna dla młodych graczy. W ten sposób wybór padł na Krzysztofa Hołowczyca najbardziej znanego polskiego rajdowca, wielokrotnego mistrza Polski oraz mistrza Europy” - mówi Agnieszka Sokołowska, Prezes Zarządu NITRO.

Przedstawiciele NITRO liczą, że pomysł dobrej jakościowo gry zbudowanej wokół tak popularnej postaci polskiego i europejskiego świata rajdowego spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów. Jeśli tak się stanie, możemy liczyć na kolejną grę ze znakiem „NITRO”.

Rynek rozrywki mobilnej nieustannie rośnie, podobnie jak udział gier w tym rynku. Przychody ze sprzedaży gier na telefony komórkowe w Polsce zwiększają się co roku o kilkadziesiąt procent. NITRO szacuje, że w 2007 roku wyniosły one blisko 30 mln zł. Rozwój tego rynku jest tak silny, że wiele współczesnych gier wydawanych na PlayStation czy komputery PC posiada swoje wersje dedykowane specjalnie dla telefonów komórkowych.

źródło: NITRO