Archiwalne

Hołowczyc Rally 2008 już w telefonie komórkowym

09.05.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

„Hołowczyc Rally 2008”, bo tak nazywa się najnowsza gra na telefony komórkowe, pojawiła się na rynku w drugiej połowie kwietnia 2008. Jest to pierwsza gra wydana przez Platformę Rozrywki Mobilnej NITRO.

Firma NITRO do tej pory koncentrowała swoje działania na dystrybucji w Polsce markowych gier światowych producentów. Dzięki NITRO polscy użytkownicy komórek mogli zagrać w takie hity jak Colin McRae Rally, FIFA, Tomb Raider, Helikopter w Ogniu, Szybcy i Wściekli, Piraci z Karaibów i wiele innych.

W grze „Hołowczyc Rally 2008” gracz wciela się w postać najlepszego polskiego kierowcy rajdowego Krzysztofa Hołowczyca i przy jego udziale pokonuje kolejne odcinki specjalne rajdów samochodowych, walcząc z rywalami i czasem. Wraz z Hołkiem przemierza piaski pustyni w Mauretanii, asfaltowe trasy Rajdu Niemiec, czy szutrowe odcinki Rajdu Polski. Wszystko to w niesamowitych samochodach rajdowych, którymi startuje popularny Hołek.

Grę można ściągnąć ze strony www.holek.nitro.pl, gdzie dla wszystkich fanów sportów motorowych przygotowano do pobrania niesamowite dzwonki i tapety związane z „Hołowczyc Rally 2008”.

„Zachęceni wynikami sprzedaży gier światowych marek postanowiliśmy wydać grę opartą na znanej, rodzimej marce. Chcieliśmy jednocześnie, aby tematyka gry była atrakcyjna dla młodych graczy. W ten sposób wybór padł na Krzysztofa Hołowczyca najbardziej znanego polskiego rajdowca, wielokrotnego mistrza Polski oraz mistrza Europy” - mówi Agnieszka Sokołowska, Prezes Zarządu NITRO.

Przedstawiciele NITRO liczą, że pomysł dobrej jakościowo gry zbudowanej wokół tak popularnej postaci polskiego i europejskiego świata rajdowego spotka się z zainteresowaniem ze strony klientów. Jeśli tak się stanie, możemy liczyć na kolejną grę ze znakiem „NITRO”.

Rynek rozrywki mobilnej nieustannie rośnie, podobnie jak udział gier w tym rynku. Przychody ze sprzedaży gier na telefony komórkowe w Polsce zwiększają się co roku o kilkadziesiąt procent. NITRO szacuje, że w 2007 roku wyniosły one blisko 30 mln zł. Rozwój tego rynku jest tak silny, że wiele współczesnych gier wydawanych na PlayStation czy komputery PC posiada swoje wersje dedykowane specjalnie dla telefonów komórkowych.

źródło: NITRO

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej

News Po co komu SIP Trunk z numerem komórkowym?

SIP Trunk to standardowa w dzisiejszym świecie usługa telekomunikacyjna. Ale nie każdy wie, że oprócz lub zamiast numeracji stacjonarnej, można też użyć tu numeracji komórkowej, dzięki czemu użytkownicy centrali telefonicznej korzystając z telefonów stacjonarnych na biurkach, będą prezentowali się osobie odbierającej połączenie numerem komórkowym. Ale po co to komu jest potrzebne? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Huawei współpracuje z Dubai Airports – powstanie inteligentne lotnisko

Na lotnisku w Dubaju wciąż przybywa pasażerów. Z tego powodu Dubai Airports uruchomiło program DXB Plus. Wiąże się on z budową pierwszego na świecie kompleksu modułowego centrum danych (MDCC), który oparto na rozwiązaniu FusionModule1000B firmy Huawei. czytaj więcej