Archiwalne

Hop-siup i Twarzą Netii został Tomasz Kot

01.07.2009

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

W Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii zwyciężył Tomasz Kot. Kolejne miejsca zajęli Magdalena Różczka i Piotr Adamczyk.

Tomasz Kot zwyciężył w Pierwszych Wolnych Wyborach na Twarz Netii - zagłosowało na niego 40 procent wyborców. Nieco za nim uplasowała się Magdalena Różczka, która otrzymała 35 procent głosów oraz Piotr Adamczyk z wynikiem 25 procent.

„Hop-siup i już! Cieszę się, że zostałem Twarzą Netii” – powiedział zwycięzca wyborów, Tomasz Kot, który w kampanii reklamowej Netii promował aspekt łatwości przejścia do Netii.

„Niezwykle cieszy nas fakt, że Tomasz Kot został wybrany na Twarz Netii w wolnych wyborach i że wybór ten jest odzwierciedleniem woli naszych klientów - tych aktualnych oraz potencjalnych” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii. – „Jako Twarz Netii, Tomasz Kot, już w lipcu pojawi się w naszej nowej kampanii reklamowej” – dodał.

Pierwsze Wolne Wybory na Twarz Netii trwały od 11 maja 2009 r. do 30 czerwca 2009 r. Swój głos na jednego z kandydatów: nr 1 Tomasza Kota, nr 2 Piotra Adamczyka, lub nr 3 Magdalenę Różczkę, można było oddać na stronie www.netia.pl.

Z programem kandydatów można się było zapoznać od 11 maja br. poprzez spoty w telewizji, radiu i internecie. Ostra walka toczyła się przez całe wybory – 1 czerwca br. pojawił się zapis debaty między kandydatami oraz plakaty wyborcze (dostępny na www.netia.pl).

źródło: Netia

Netia Wyniki Netii po trzech kwartałach 2017 roku

Trzeci kwartał br. upłynął w Netii pod znakiem kontynuacji wyhamowania spadku przychodów ogółem oraz poprawie rentowności na poziomie Skorygowanego Zysku EBITDA, zarówno z segmencie B2B, jak i B2C. Za sprawą modernizacji sieci, rośnie efektywność sprzedaży i penetracja na własnej sieci (NGA). czytaj więcej

Netia Netia stacjonarnie lub mobilnie - atrakcyjna oferta internetu dla studentów

Stacjonarnie lub mobilnie, albo zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie. Netia prezentuje całą paletę atrakcyjnych ofert dostępu do internetu dla studentów. Ceny? Zaledwie 49,90 zł miesięcznie za nielimitowane łącze stacjonarne do 100 Mb/s lub internet LTE z 100 GB, z umową na zaledwie 9 miesięcy. czytaj więcej

Netia Netia podłączy światłowodami blisko tysiąc szkół

Netia zawarła z Ministerstwem Cyfryzacji porozumienie, w ramach którego Spółka zapewni dostęp światłowodowy ponad 900 szkołom w całej Polsce. Wybudowana sieć zostanie następnie udostępniona operatorowi planowanej Krajowej Sieci Edukacyjnej. czytaj więcej