Archiwalne

HTC celebruje innowacje uruchamiając kampanię ‘Here’s an Idea’ (Mamy taki pomysł)

28.10.2010


HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, uruchamia wartą wiele milionów dolarów, nową kampanię reklamową w regionie EMEA - ‘Here’s an Idea‘ (Mamy taki pomysł), podkreślającą mnogość innowacyjnych rozwiązań wprowadzonych w ostatnim czasie do swoich nowych telefonów. Kampania ‘Here’s an Idea‘ kontynuuje sukces kampanii ‘YOU’, która była prowadzona w 2009 roku i w znaczącym stopniu przyczyniła się do dwukrotnego powiększenia świadomości marki HTC.

Vladimir Malugin, EMEA Marketing Director, HTC EMEA powiedział: “Wiele wprowadzanych przez HTC innowacji jest inspirowanych poprzez obserwację w jaki sposób ludzie korzystają z telefonów. Te proste, ale bardzo ciekawe pomysły, jak chociażby możliwość wyciszenia dzwoniącego telefonu poprzez odwrócenie go ekranem w dół, niezmiernie podobają się użytkownikom i stają się tematem do rozmów. To te drobne rzeczy sprawiają, że na twarzach ludzi pojawia się uśmiech zadowolenia. Kampania podkreśla nasze innowacyjne pomysły w sposób zabawny i angażujący. Ponieważ coraz więcej ludzi korzysta ze smartfonów jest bardzo ważne, by użytkownicy widzieli, jak telefon HTC może ułatwić i usprawnić codzienne życie.”

Kampania ‘Here’s an Idea’ kładzie nacisk na wiele funkcjonalności HTC Sense, zaprojektowanych z myślą o lepszej i łatwiejszej obsłudze telefonów HTC. Niektóre z tych funkcji, to między innymi: możliwość zdalnego zablokowania telefonu lub usunięcia osobistych danych po zgubieniu aparatu, konsolidacja komunikacji na serwisach społecznościowych w jednej aplikacji (Friendstream), czy widżet umożliwiający rekomendowanie ulubionych aplikacji naszym znajomym. W kampanii pokazane zostaną również inne zalety telefonów naszej flagowej rodziny HTC Desire, jak np. możliwość obsługi technologii Adobe® Flash®, automatyczne dopasowanie szerokości tekstu do ekranu podczas przeglądania stron internetowych, super szybki Internet. Zwracamy również uwagę na indywidualne cechy poszczególnych smartfonów, jak np. duży 4,3 cala ekran HTC Desire HD oraz dotykowy ekran połączony z wysuwaną klawiaturą QWERTY w telefonie HTC Desire Z.

Kampania reklamowa w regionie EMEA jest prowadzona w telewizji, prasie, Internecie, mediach outdoorowych, jak również w punktach sprzedaży od października 2010 r.

źródło: HTC

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Wizyta w kręgielni – 3 zalety rezerwacji miejsca online

Gdzie spędzić wieczór ze znajomymi, gdy zwykłe siedzenie w lokalu czy wypad do kina już się znudziły? Jednym z najciekawszych rozwiązań, dostępnych na wyciągnięcie ręki, jest wspólny wypad do kręgielni. System rezerwacji online kręgielni pozwoli na wygodne zaplanowanie tego pobytu i bezproblemowe rozegranie kilku, a nawet kilkunastu partii. Bowling rezerwacja online możliwa jest całą dobę, nie jest więc ważne, kiedy wpadnie nam do głowy taki pomysł. Jakie są możliwości tego systemu?

Gra w kręgle – proste zasady
Jak zarezerwować tor?
Zalety rezerwacji online czytaj więcej

News Polecenie przelewu - czy w dobie bankowości elektronicznej nadal jest nam potrzebne?

W dobie powszechnie dostępnej bankowości elektronicznej, przelewów wykonywanych w ciągu sekund i innych możliwości, z jakich możemy korzystać w ramach konta bankowego, polecenie przelewu wydaje się być przeżytkiem. Jest to jednak błędne myślenie, ponieważ nadal druk ten ma bardzo duży udział we wszystkich wykonywanych przelewach, jakie pojawiają się na naszych kontach każdego dnia. Metoda ta ma również duży potencjał do tego, aby zastąpić transakcje gotówkowe, a także dla wielu osób jest po prostu dużo łatwiejsza i bardziej intuicyjna, niż dostęp do konta bankowego przez internet. czytaj więcej