HTC Corporation, międzynarodowa korporacja projektująca smartfony, zaprezentowała na targach Consumer Electronic Show (CES) w Las Vegas trzy nowe smartfony 4G, przeznaczone dla trzech operatorów komórkowych, umacniając pozycję lidera technologii 4G.
HTC wprowadziła pierwszy na świecie smartfon 4G w 2008 roku i pierwszy smartfon z systemem Android™ i technologią 4G w roku 2010. Pełna oferta smartfonów 4G w USA, włącznie z telefonami - HTC EVO™ 4G, HTC T-Mobile G2™ i HTC T-Mobile MyTouch™ 4G liczy obecnie sześć urządzeń. Potwierdza to zdolność firmy do zapewnienia zaawansowanych rozwiązań telefonicznych towarzyszących premierom największych sieci 4G w USA.
„HTC ma zawsze na celu dostarczanie urządzeń inspirowanych potrzebami klientów, zarówno w kategorii prostych jak i zaawansowanych rozwiązań. Kontynuujemy nasze pionierskie dokonania otwierając nowy rozdział innowacji technologicznych poprzez wprowadzenie trzech nowych smartfonów 4G.” – powiedział Peter Chou, chief executive officer w HTC Corporation. „HTC Oferuje szerokie portfolio produktów, które zostały zaprojektowane do obsługi sieci 4G, z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu HTC Sense™, ułatwiającego pełne wykorzystanie możliwości szerokopasmowych łącz. Niezależnie od tego, czy użytkownicy poszukują urządzeń multimedialnych z dużym ekranem, telefonów do obsługi serwisów społecznościowych, modeli z ekranem dotykowym czy klawiaturą QWERTY, HTC oferuje produkty dla każdego z nich.”
HTC udostępnia technologię 4G użytkownikom telefonów
HTC i operator komórkowy Sprint zaprezentowały nowy HTC EVO Shift 4G, smartfon z wysuwaną klawiaturą QWERTY. Przebojowy HTC EVO 4G umożliwił korzystanie z technologii 4G. Wraz z nowym modelem HTC EVO Shift 4G Sprint i HTC oferują pełne portfolio telefonów 4G na rynku. Kompaktowy smartfon HTC EVO Shift 4G z wysuwaną klawiaturą QWERTY w cenie 149,99 USD jest kierowany do masowego odbiorcy, chcącego korzystać z technologii 4G.
HTC ThunderBolt, debiutujący w sieci Verizon, jest jednym z pierwszych smartfonów LTE i pionierskim krokiem Verizon Wireless w kierunku oferowania rozwiązań w technologii 4G. Nowatorskim rozwiązaniem zintegrowanym z mechanizmami HTC Sens jest możliwość komunikacji przez Skype za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Technologia ta umożliwia komunikację za pośrednictwem głosu lub wideo, pozwalając ponad 100 milionom aktywnych użytkowników Skype łączyć się ze sobą za pośrednictwem różnych sieci i urządzeń. Ekran o przekątnej 4,3 cala, przednia i tylna kamera, obsługa technologii DLNA, procesor Qualcomm 1GHz Snapdragon™ i najnowsza wersja HTC Sense czynią z HTC ThunderBolt jeden z najbardziej zaawansowanych smartfonów multimedialnych na rynku.
Łącząc rozwiązania HTC z mocą procesora Qualcomm LTE HTC ThunderBolt umożliwia uzyskanie prędkości 4G LTE. „Qualcomm oferuje chipset, który płynnie przełącza się miedzy łącznością 3G i LTE, jeśli znajdzie się jej zasięgu.” - powiedział Steve Mollenkopf, executive vice president i prezes grupy Qualcomm. „Rozwiązania tego rodzaju katalizują tworzenie nowych, zaawansowanych urządzeń - takich, które w pełni wykorzystują prędkość sieci szerokopasmowych. Nasze chipsety umożliwiają innowacyjnym firmom, takim jak HTC, tworzenie pionierskich rozwiązań. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z HTC.”
HTC łączy też siły z AT&T prezentując pierwszy smartfon 4G dla sieci AT&T’s HSPA+ - HTC Inspire 4G. HTC Inspire 4G jest pierwszym urządzeniem w USA, które wykorzystuje usługi serwisu htcsense.com. Pomaga on między innym odnaleźć na mapie pozycję zgubionego telefonu, wysłać poprzez Internet komendę uruchomienia dzwonka telefonu, nawet w trybie wyciszenia, a w razie konieczności usunąć zdalnie dane z telefonu. Telefon oferuje łączność 4G HSPA+ aparat o rozdzielczości 8 megapikseli, dźwięk dookólny Dolby SRS i aktywne wyciszanie szumów. Cienka obudowa wykonana jest z jednego bloku aluminium.
HTC EVO Shift 4G, HTC ThunderBolt i HTC Inspire 4G, wraz ze starszymi telefonami 4G HTC, tworzą najbardziej zróżnicowane i ekscytujące portfolio urządzeń 4G na rynku umacniając HTC na pozycji lidera rozwiązań 4G.
Budowanie świadomości marki HTC
HTC kontynuuje budowanie świadomości marki uruchamiając kolejny etap kampanii zaprezentowanej po raz pierwszy na targach CES. Kampania skupia się na pokazaniu, że w centrum zainteresowania firmy znajduje się użytkownik, a innowacyjne rozwiązania HTC inspirowane są rozmowami z klientami i odpowiadają na ich potrzeby.
„W HTC nieustannie szukamy nowych sposobów ułatwiania korzystania z telefonów. Nie wierzymy w innowacje dla nich samych, ale staramy się poznać potrzeby naszych klientów, by zaoferować rozwiązania dające prawdziwe benefity użytkownikom.” – powiedział John Wang, chief marketing officer w HTC Corporation. „Ten sposób myślenia o innowacjach leży u podstaw naszej kampanii reklamowej.”
HTC uruchomiła pierwszą globalną kampanię pod koniec 2009 roku, mając rozpoznawalność marki na poziomie 16%. Obecnie, bazując na sukcesie rozwiązań HTC i kampaniach reklamowych, świadomość marki wzrosła do 60%.
źródło: HTC