Archiwalne

Idea Award dla PLAY za hamburgera

22.04.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

Reklama PLAY została laureatem XVII edycji konkursu reklamy Idea Awards 2007 w kategorii usługi/outdoor.

Nagrodzona została jedna z pierwszych reklam PLAY przedstawiająca hamburgera z charakterystycznym playowym blobem w środku, po który sięgają wyciągnięte ręce.

Konkurs organizuje ABK Grupa, Agencja Komunikacji Marketingowej. Idea Awards istnieje od 1991 roku, początkowo pod nazwą Clio Poland, później Dea Awards, a od 1996 roku nosi nazwę obecną: Idea Awards. Konkursowi przyświeca idea podniesienia standardów reklam na polskim rynku, poprzez nagrodzenie najlepszych z nich. Konkurs odbywa się on-line, dzięki czemu każdy może oddać swój głos na ulubioną reklamę na stronie http://www.ideaawards.pl/

Reklamy nagradzane są w czterech kategoriach tematycznych: motoryzacja, usługi, moda i uroda, medycyna oraz podkategoriach: Reklama TV, outdoor, prasa.

Najlepsze reklamy biorące udział w konkursie zostają odznaczone zwycięskim tytułem Grand Prix i otrzymują Statuetkę Złotej Idei.

Uroczyste rozdanie nagród odbyło się 21 kwietnia 2008 r. podczas uroczystej gali w Casinos Poland Hotelu Hyatt.

źródło: Play, Idea Awards