IGRZYSKA MOCY to nowy konkurs sieci MobilKing inspirowany zbliżającą się olimpiadą w Pekinie. Uczestnicy konkursu, którzy codziennie do 24 sierpnia 20078 będą poprawnie odpowiadać na pytania z wiedzy o sportach olimpijskich, mogą zdobyć atrakcyjne nagrody. W puli znajduje się 9 nowoczesnych Nokii N95 oraz 2 motocykle crossowe Yamaha XT660R.
Aby przyłączyć się do zabawy wystarczy wysłać z sieci MobilKing SMS o treści „MOC” na numer 71822 (1,22 zł. z VAT) i każdego dnia odpowiedzieć na jedno pytanie związane z igrzyskami olimpijskimi. Za każdą prawidłową odpowiedź uczestnicy otrzymują 1 pkt. Odpowiedzi o treści „TAK” lub „NIE” należy wysłać SMS-em pod numer 71822 (1,22 zł. z VAT) do końca dnia, w którym przesłane zostało pytanie. Na pytanie można odpowiedzieć tylko raz. IGRZYSKA MOCY rozgrywane są w dwóch częściach podzielonych na etapy. Zwycięzcy Części Przedolimpijskiej oraz Olimpijskiej wygrywają motocykle crossowe Yamaha XT 660R, a liderzy etapów – telefony Nokia N95 8GB z GPS-em.
Wystarczy wysłać 7 SMS-ów z poprawnymi odpowiedziami (w sumie 7 zł + 22% VAT), aby mieć szansę na wygranie Nokii N95 o wartości ok. 1299 zł. Podobnie 30 SMS-ów wystarczy, by walczyć o Yamachę XT 660R.
Czas trwania gry:
Gra składa się z dziewięciu niezależnych etapów odbywających się w dwóch częściach:
Część Przedolimpijska
01.07.2008 – 08.07.2008 – Etap 1
09.07.2008 – 15.07.2008 – Etap 2
16.07.2008 – 22.07.2008 – Etap 3
23.07.2008 – 29.07.2008 – Etap 4
30.07.2008 – 05.08.2008 – Etap 5
Część Olimpijska
06.08.2008 – 11.08.2008 – Etap 6
12.08.2008 – 15.08.2008 – Etap 7
16.08.2008 – 19.08.2008 – Etap 8
20.08.2008 – 24.08.2008 – Etap 9
źródło: MobilKing
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej