Indonezyjski AXIS przedłuża i rozszerza współpracę partnerską z firmą Ericsson w zakresie usług managed services
AXIS, indonezyjski operator sieci GSM i 3G, zawarł z firmą Ericsson czteroletni kontrakt przedłużający współpracę w zakresie usług zarządzanych.
Współpraca w tym zakresie, która rozpoczęła się w 2008 r., zostaje rozszerzona i Ericsson przejmie obecnie odpowiedzialność za eksploatację sieci AXIS, jej serwisowanie, usługi pomocy technicznej oraz zarządzanie częściami zamiennymi w regionach Wielka Dżakarta i Sumatra Północna. Ericsson obejmie obsługą ponad 3 tys. radiowych stacji bazowych. Ok. 8 mln abonentów sieci AXIS uzyska korzyści w postaci lepszej wydajności sieci i lepszej obsługi klienta.
Indonezja jest szóstym krajem na świecie pod względem liczby używanych telefonów komórkowych. Jest także jednym z najszybciej rozwijających się rynków telefonii komórkowej. Liczba klientów na tym rynku wynosi 180 mln.
Erik Aas, prezes zarządu i dyrektor generalny AXIS, powiedział: „Z zadowoleniem informuję o współpracy z firmą Ericsson w tym ważnym dla nas okresie. W ostatnich dwóch latach usługi telefonii komórkowej stały się w Indonezji znacznie bardziej przystępne cenowo, a sieć AXIS stała się najlepsza pod względem cen, prostoty i niezawodności. Po przejęciu przez Ericsson odpowiedzialności za eksploatację sieci, będziemy mogli skoncentrować się na rozszerzeniu zasięgu, na świadczeniu usług o korzystnym stosunku wartości do ceny oraz na umocnieniu naszej pozycji na indonezyjskim rynku telekomunikacyjnym”.
Mats Otterstedt, prezes zarządu indonezyjskiego oddziału firmy Ericsson, powiedział: „Indonezja jest dla nas ważnym rynkiem. Jesteśmy tu obecni od 1907 r. i odegraliśmy istotną rolę w rozwoju telekomunikacji w tym kraju. W 2008 r. rozpoczęliśmy z firmą AXIS współpracę w zakresie budowy i eksploatacji nowej sieci 3G/ WCDMA w Wielkiej Dżakarcie, a także zarządzania tą siecią. Przedłużenie i rozszerzenie tego kontraktu umożliwia dalszą współpracę na tym szybko rozwijającym się rynku”.
źródło: Ericsson
News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać
Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej