Archiwalne

Infovide-Matrix dla Cyfrowego Polsatu i Rodzinnej Telefonii Komórkowej

06.11.2008

Zobacz więcej na CyfrowyPolsat.pl.

Spółka Infovide-Matrix S.A., wykonała aplikację wspomagającą translację numerów dla największej polskiej platformy satelitarnej – Cyfrowego Polsatu S.A. Firma ta świadczy od 30 czerwca br. usługi Rodzinnej Telefonii Komórkowej jako operator wirtualnej sieci telefonii komórkowej.

W ramach projektu dostosowano system informatyczny operatora do wymagań Urzędu Komunikacji Elektronicznej, w zakresie translacji numerów. Spółka wykonała aplikację na platformie usługowej sieci inteligentnej OpenCall Service Acess Controler z wykorzystaniem narzędzi HP OC SC Service Creation Enviroment. Uruchomione oprogramowanie w pełni obsługuje Cyfrowy Polsat w zakresie tworzenia billingów i uruchamiania dodatkowych usług.

„Firma Infovide-Matrix SA wykazała się ekspercką wiedzą telekomunikacyjną i informatyczną oraz zaoferowała nam wysokiej jakości oprogramowanie, co umożliwiło Cyfrowemu Polsatowi skrócenie etapu wdrożenia do niezbędnego minimum oraz pełnego wykorzystania tzw. konwergentnego systemu rozliczeń operatorskich. Jesteśmy bardzo zadowoleni z kompetencji technicznych konsultantów Infovide-Matrix SA i poziomu świadczonych przez nich usług” – stwierdził Wiktor Jarzembski, Dyrektor Techniki Telekomunikacyjnej Cyfrowego Polsatu SA.

Wdrożenie aplikacji umożliwiło operatorowi terminowe dostosowanie systemu do wymagań nałożonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej. Wymagania te zakładały m.in. możliwość bezpośredniego łączenia się z numerami służb ustawowo powołanych do niesienia pomocy.

„Doświadczenie Infovide-Matrix w sektorze telekomunikacyjnym podparte jest wieloma udanymi wdrożeniami u czołowych polskich operatorów telefonii komórkowej. Współpraca z Cyfrowym Polsatem pozwoliła nam wykorzystać zdobytą dotąd wiedzę oraz pogłębić ją o dodatkowe doświadczenia. Podczas prac ze strony klienta otrzymaliśmy kompletne wsparcie oraz zrozumienie mechanizmów wzajemnej współpracy” – mówi Dariusz Janeczko, Dyrektor Sektora Telekomunikacja i Media Cyfrowe z Infovide-Matrix.

źródło: Infovide-Matrix

Cyfrowy Polsat Grupa Cyfrowy Polsat podsumowuje drugi kwartał 2018 roku

Grupa Cyfrowy Polsat zakończyła II kwartał bardzo dobrymi, stabilnymi i zgodnymi z długoterminową strategią wynikami operacyjnymi w obydwu segmentach, a osiągnięte silne wyniki finansowe są wyższe od średniej oczekiwań analityków giełdowych. Przejęcie kontroli nad Netią w maju br. pozwoliło rozpocząć współpracę operacyjną spółek, a nawiązanie strategicznej współpracy i zakup kontrolnego pakietu akcji polskiej spółki Eleven Sports Network wspierają konsekwentny rozwój oferty sportowej Grupy w segmencie premium. Jednocześnie w ramach wszystkich usług Grupy Polsat ruszyła sprzedaż ofert z pakietem Polsat Sport Premium z rozgrywkami Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Usługi Netii z rabatem smartDOM dla klientów Cyfrowego Polsatu i Plusa

Już za 2 tygodnie, od 18 czerwca, usługi Netii będą dostępne w sieci sprzedaży Cyfrowego Polsatu i Plusa. Dzięki temu z usługami Netii będzie się można zapoznać i je nabyć w znacznie większej niż dotychczas liczbie punktów w całej Polsce. Zyskają też klienci Plusa i Cyfrowego Polsatu, którzy będą mogli kupić usługi Netii z rabatem smartDOM. Na początku, w ramach pilotażu, będzie to możliwe w 181 punktach sprzedaży, a docelowo w całej sieci sprzedaży Grupy Cyfrowy Polsat. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat KSW 44: The Game w PPV w Cyfrowym Polsacie i IPLI - start sprzedaży - Karol Bedorf i Mariusz Pudzianowski w walce wieczoru

Już od dzisiaj abonenci Cyfrowego Polsatu oraz użytkownicy największego serwisu rozrywki internetowej IPLA mogą zamawiać dostęp do gali KSW 44: The Game. Walką wieczoru będzie pojedynek byłego mistrza Karola Bedorfa i Mariusza Pudzianowskiego. Dostęp do zapewnianej w systemie „pay-per-view” (PPV) gali kosztuje 40 zł. czytaj więcej

Cyfrowy Polsat Cyfrowy Polsat podsumowuje pierwszy kwartał 2018 roku: więcej usług kontraktowych i klientów usług łączonych

Grupa Cyfrowy Polsat zamknęła I kwartał br. bardzo dobrymi wynikami operacyjnymi i sprzedażowymi obu segmentów. Już niemal 1,6 mln klientów korzysta z ofert wiązanych, a o blisko 0,5 mln wzrosła liczba świadczonych usług kontraktowych. Początek roku to okres mocnego wzrostu przychodów reklamowych i wysokiego udziału w rynku reklamy telewizyjnej. Bardzo dobre wyniki finansowe całej Grupy były wsparte szybko uzyskiwanymi synergiami z nowo zakupionych kanałów telewizyjnych. Grupa rozpoczęła także przygotowania do transmitowania od nowego sezonu rozgrywek Ligi Mistrzów i Ligi Europy, do których wyłączne prawa zakupiła na kolejne 3 lata, zapewniając sobie możliwość pokazania łącznie ponad 1000 meczów we wszystkich kanałach dystrybucji – w telewizji, w Internecie i na urządzeniach mobilnych. czytaj więcej