Archiwalne

Inotel przyłączony do węzła międzyoperatorskiego AC-X

11.06.2008

Operator ATM S.A., świadczący usługi telekomunikacyjne pod marką ATMAN, podpisał z firmą Inotel S.A. umowę na dostęp do węzła międzyoperatorskiego AC-X w Poznaniu i tranzyt ruchu pomiędzy sieciami obu operatorów.

Inotel S.A. Telefonia Innowacyjna istnieje na rynku od 2004 r. Firma świadczy nowoczesne usługi telekomunikacyjne oraz usługi dostępu do Internetu zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Inotel jest także jednym z największych i najbardziej cenionych operatorów telefonii internetowej VoIP oraz pierwszą firmą w Polsce wdrażającą telewizję IP w wysokiej rozdzielczości HDTV.

- Dzięki umowie z ATM i przyłączeniu do węzła AC-X nasza sieć światłowodowa będzie jeszcze wydajniejsza - zapowiada Jakub Dwernicki, prezes zarządu Inotel S.A. - Dla naszych abonentów oznacza to jeszcze szybszy i bardziej stabilny dostęp do polskich zasobów internetowych - dodaje Jakub Dwernicki.

AC-X to największy rozproszony węzeł międzyoperatorski w Polsce, dedykowany do wymiany ruchu IP pomiędzy dostawcami Internetu i internetowymi dostawcami treści. Dostępny w kilkunastu miastach Polski, AC-X tworzy nowoczesną sieć międzymiastową o nieograniczonej przepustowości; od czasu uruchomienia w lipcu 2006 roku dołączyło do niego już 106 klientów.

źródło: ATM

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej