Archiwalne

Inspirujące trendy i praktyczna wiedza. Nowa edycja Biznes to Rozmowy

26.08.2011

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

6 października br. odbędzie się trzecia odsłona Kongresu Netii Biznes to Rozmowy. Oprócz pierwszego w Polsce wystąpienia Randi Zuckerberg, jednego z najlepszych specjalistów od marketingu w internecie na świecie, goście Kongresu wysłuchają również doświadczonych biznesmanów i specjalistów. Omówią oni praktyczne aspekty trzech głównych tematów kongresu: cloud computing, unified communication i social media.

Kongres Netii to co roku okazja do spotkania, wysłuchania i dyskusji z prelegentami, którzy odnieśli sukces w biznesie i dzielą się swoimi doświadczeniami. Wśród tegorocznych prelegentów znajdą się m.in. przedstawiciele firm Alcatel-Lucent, Broadsoft, Ericsson ,Microsoft, Polcom i Raiffeisen Bank.
Zeszłoroczny Kongres został bardzo wysoko oceniony przez uczestników. Aż 94 proc. ankietowanych poleciłoby udział w Kongresie swoim znajomym. Nowa edycja ma jeszcze bardziej zaangażować gości. Nowością w tym roku będzie możliwość przetestowania rozwiązań oraz jeszcze większa intensywność i interaktywność sesji.

„Co roku coraz wyżej stawiamy poprzeczkę. Chcemy mówić o nowych trendach, ale w taki sposób, by goście mogli wrócić z kongresu i zastosować wiedzę w praktyce.” – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netia SA. „Prelegentów i tematy sesji dobraliśmy tak, by każda godzina spędzona na kongresie była impulsem do rozwoju biznesu uczestników.”

Podczas dnia kongresowego odbędą się również dwie debaty, prowadzone przez Romana Młodkowskiego, Dyrektora i Redaktora Naczelnego TVN CNBC, na temat szans i zagrożeń cloud computing oraz wykorzystania połączonych dwóch światów: realnego i wirtualnego w praktyce biznesowej.

Więcej informacji na temat Kongresu: www.biznestorozmowy.pl.

Kongres „Biznes to Rozmowy” jest organizowany przez firmę Netia SA. Spotkanie to jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę, wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki.

źródło: Netia

News Samsung Galaxy S25, S25 Ultra i S25+ - który model wybrać?

Miłośnicy doczekali się! Samsung wprowadził na rynek nową serię smartfonów Galaxy S25, w której znajdziemy modele S25, S25+ oraz S25 Ultra. Każdy z nich to, oprócz pewnych podobieństw, unikalne funkcje i specyfikacje, dostosowane do różnych potrzeb użytkowników. Wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej ich cechom, aby podjąć świadomą decyzję. Porównujemy te trzy urządzenia, analizując ich kluczowe różnice i zalety, aby pomóc Ci wybrać smartfon idealnie dopasowany do Twoich oczekiwań.

1. Samsung Galaxy S25 - na podstawowe potrzeby i mniejszy budżet
2. Samsung Galaxy S25+, czyli starszy brat
3. Najmocniejszy zawodnik, czyli Samsung Galaxy S25 Ultra czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej