Archiwalne

INTEC wspiera ekspansję rynkową EXATEL

17.02.2009

Intec, globalny dostawca systemów wsparcia biznesowego i operacyjnego (BSS/OSS), poinformował dzisiaj, że Exatel jako pierwszy operator w kraju, wdrożył najnowszą wersję produktów firmy Intec w zakresie systemów mediacji (Total Service Mediation) i rozliczeń międzyoperatorskich (InterconnecT).

Dzięki temu projektowi w Spółce została uruchomiona nowa wersja platformy bilingowej dla usług transmisji danych oraz usług głosowych. Migracja systemów rozliczeniowych do nowego środowiska pozwoliła na istotne skrócenie czasu rozliczenia abonentom usług telekomunikacyjnych. Jednocześnie, w ramach projektu, uzyskano możliwość obsługi znacznie zwiększonego wolumenu połączeń telekomunikacyjnych.

Wdrożenie wykonane w ramach przewidzianego budżetu i przed planowanym terminem, ma pomóc firmie Exatel w lepszej obsłudze klientów i efektywniejszej realizacji strategii rynkowej. Exatel skoncentrowany jest na dostarczaniu usług telekomunikacyjnych administracji oraz dużym przedsiębiorstwom w tak różnych sektorach jak: bankowość i finanse, energetyka, oraz operatorzy telekomunikacyjni – dlatego możliwość szybkiego i dokładnego sporządzania rozliczeń oraz zarządzania kontraktami wedle najwyższych międzynarodowych standardów, ma dla firmy zasadnicze znaczenie.

“W czasie kiedy gwałtownie rośnie zarówno lokalny, jak i międzynarodowy ruch telekomunikacyjny, musimy dysponować rozwiązaniami najlepiej zaspokajającymi nasze potrzeby biznesowe, co umożliwia nam zapewnienie optymalnej efektywności operacyjnej. Intec zaoferował nowatorskie rozwiązanie technologiczne, a jego zespół efektywnie pomógł nam w bezproblemowym unowocześnieniu naszych platform Mediation i InterconnecT w oparciu o nowszą, niż dotychczas eksploatowaną, wersję.” – stwierdził Józef Ludwicki, Dyrektor Departamentu Technologii Informatycznych Exatel SA.

“Odczuwamy ogromną satysfakcję, że pozostajemy stałym partnerem firmy Exatel, która wybrała nasze rozwiązania zapewniające dużą skalowalność. Nasze oprogramowanie zapewnia wysoki poziom funkcjonalności, co potwierdza stosowanie naszych systemów przez czołowych operatorów i dostawców usług telekomunikacyjnych na całym świecie.” – dodała Iwona Golińska, Dyrektor Regionalny firmy Intec w Polsce i Europie Wschodniej

źródło: Exatel

News 3 największe korzyści z korzystania z autoryzowanych serwisów Apple

Czy można naprawić sprzęt od Apple w dowolnym serwisie? Dziś już często tak. Czy taka naprawa będzie wykonana solidnie? Różnie z tym bywa, choć jakość usług rośnie. A więc czy są jeszcze powody, żeby oddawać sprzęt z Cupertino do naprawy w autoryzowanym serwisie? Cała masa, ale opowiemy o trzech najważniejszych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe System telefoniczny IP i UC bez zobowiązań kapitałowych i czasowych: Teraz również wynajem sprzętu w innovaphone

Sindelfingen, 11 kwietnia 2022 – Wynajem oprogramowania w modelu SsaS, czyli Software as a Service, jest już od wielu lat powszechnie stosowany w firmach i przedsiębiorstwach. innovaphone AG idzie o krok dalej i oferuje teraz również sprzęt na wynajem. czytaj więcej

News Jak Twój sklep internetowy może skorzystać z oprogramowania Cloud Call Center?

Zakupy przez Internet stają się coraz bardziej popularne, a obecna sytuacja z COVID-19 pokazuje, że ich popularność jest czymś więcej niż tylko chwilowym trendem. Ludzie wolą kupować online, kiedy tylko jest to możliwe. Spróbujmy dowiedzieć się, jak oprogramowanie call center dla ecommerce może pomóc Twojej firmie rozwijać się na tym bardzo konkurencyjnym rynku. czytaj więcej

TomTom TomTom Sports i EuropeActive łączą siły

TomTom Sports i EuropeActive ogłosiły nawiązanie współpracy
w celu zwiększenia użytkowania innowacyjnych produktów, takich jak urządzenia typu wearables i dedykowane aplikacje. Porozumienie ma na celu zachęcić ludzi do poruszania się poprzez przedstawienie ćwiczeń fizycznych jako zabawnej formy aktywności, która przynosi satysfakcję. czytaj więcej