Archiwalne

Interactive Intelligence: integracja z nową wersją aplikacji skryptowej

29.08.2014

Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca oprogramowania i usług zwiększających jakość obsługi klienta, udostępnia obecnie swoje oprogramowanie contact center oraz aplikację do automatyzacji kampanii wychodzących w integracji z najnowszą wersją aplikacji CallScripter™.

Nowa wersja aplikacji, opracowana przez brytyjskiego dostawcę oprogramowania rozwiązań skryptowych, firmę CallScripter, umożliwia centrom obsługi klienta szybkie i łatwe budowanie indywidualnych aplikacji dla konsultantów zaangażowanych w obsługę interakcji przychodzących i wychodzących.

CallScripter™ przyspiesza tworzenie skryptów i upraszcza zarządzanie nimi, dzięki technice „przeciągnij i upuść”, gotowym szablonom, wtyczkom współpracującym z systemami zaplecza oraz narzędziom do zarządzania danymi. Aplikacja pozwala na tworzenie skryptów o różnym stopniu zaawansowania, od prostych tekstów do zunifikowanych pulpitów konsultanta zintegrowanych ze złożonymi bazami danych. CallScripter™ działa w przeglądarkach, zapewnia obsługę wielu języków oraz kanałów komunikacji i może być wdrożony w chmurze lub tradycyjnie.

Oprogramowanie Interactive Intelligence Customer Interaction Center® (CIC) 4.0 oraz Interaction Dialer® 4.0 zintegrowane z aplikacją CallScripter™ oferuje m.in.:

  • Zunifikowany pulpit konsultanta, osadzony na nowym pasku narzędzi CallScripter™ Communication, co ułatwia jego użycie.
  • Nowa funkcja wyskakujących okien zapewnia szybsze użytkowanie.
  • Funkcje obsługi połączeń osadzone w interfejsie użytkownika CallScripter zwiększają wydajność pracy.
  • Funkcje do obsługi interakcji przychodzących i wychodzących, w tym wiadomości e-mail, do wykorzystania w aplikacji Interaction Dialer®, zwiększają efektywność rozwiązania.

Dodatkowe nowe funkcje to m.in. kontrolki statusu agenta, rejestrowanie połączeń, bezpieczna pauza, obsługa etapów połączeń Interaction Dialer®, przekładanie połączeń na inny termin, klasyfikacje itd.

Integracja oprogramowania CIC i Interaction Dialer® z aplikacją CallScripter™, która zastępuje EasyScripter™, jest już dostępna do sprzedaży u 350 globalnych resellerów Interactive Intelligence oraz w sprzedaży bezpośredniej. Aplikacja CallScripter™ jest również dostępna w chmurowej ofercie Interactive Intelligence CaaS℠.

CallScripter jest partnerem Interactive Intelligence od 2005. Obecnie firma zyskała status Interactive Intelligence Innovator Alliance Partner, najwyższy oferowany poziom partnerstwa.

źródło: Interactive Intelligence

News Zarządzanie firmową siecią w wielu lokalizacjach jednocześnie, nigdy nie było tak proste

Użytkownicy Internetu wymagają dzisiaj łatwego, szybkiego i nieograniczonego dostępu do sieci z wielu urządzeń równocześnie. To wyzwanie również dla przedsiębiorstw, szczególnie takich, które zarządzają narzędziami do komunikacji nawet tysięcy pracowników. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi nowy standard łączności bezprzewodowej WiFi 6 i nowe urządzenia działające właśnie w tym standardzie, takie jak punkty dostępu Grandstream GWN7660, GWN7664 i GWN7660LR. czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Co może zyskać przedsiębierstwo dzięki Cloud Native?

Rozwiązania chmurowe szybko zyskują na popularności, co wynika przede wszystkim z ich zalet. Dotyczy to również strategii Cloud Native, która zakłada błyskawiczne wprowadzanie nowych rozwiązań na rynek. Czym dokładnie jest Cloud Native? Jakie korzyści przynosi firmie? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej

News Systemy płatności online - poradnik dla niezdecydowanych

Różnorodność kanałów płatności e-commerce utrudnia wybór najlepszych rozwiązań dla sklepu internetowego, ale stwarza też sporo możliwości. Z pewnością warto stawiać na popularne metody płatności, które będą najmniej problematyczne dla klientów. W artykule opowiemy o tym, które rozwiązania są szczególnie cenione wśród konsumentów. Wśród kryteriów selekcji warto też wyróżnić wygodę użytkowania, bezpieczeństwo, przejrzyste zasady, łatwość integracji z e-sklepem czy system raportowania. czytaj więcej