Zobacz więcej na Play.pl.
W dniu 18 stycznia 2008, rozpoczęła się zimowa akcja pod hasłem Olimpiada FM organizowana przez Radio RMF i sponsorowana przez PLAY. Będzie się ona odbywać w jednym z najpopularniejszych zimą miejscowości Polski - Zakopanem i potrawa do 17 lutego 2008.
Na najczęściej odwiedzanej przez przyjezdnych ulicy, na Krupówkach ustawiony został namiot Play-RMF FM, w którym dla odwiedzających czeka szereg atrakcji - konkursy, gry, stanowiska multimedialne, koncerty oraz sklep z gadżetami. Miasteczko działa codziennie w godzinach 14.00-22.00. W namiocie można m.in. zagrać w hokeja, w gry na komórki na stanowisku Play The Game. Dodatkowo odwiedzający miasteczko będą mogli kupić starter PLAY lub odpocząć na specjalnie przygotowanych fioletowo-białych pufach.
W środku zostanie zainstalowana scena, na której będą odbywać się konkursy, a prowadzący przez cały dzień zagwarantują animacje. PLAY ma do zagospodarowania 3 dni w tygodniu tylko na swoje aktywności. W tych dniach na scenie namiotu odbywać się będą wyłącznie Play’owe konkursy.
Nie zabraknie również atrakcji na zewnątrz namiotu. Na stokach Szymoszkowa i Pod Krokwią ustawione są małe namioty Play. Na obu stokach w soboty i niedziele przez cały dzień prowadzone są animacje. Każdy może wziąć udział w wyścigach na rakietach śnieżnych, snow dance, zagrać w mini golf i krykiet na śniegu.
W ramach akcji „PLAY na Zimę” równolegle odbywać się będą dwa konkursy, w których nagrodami będą specjalnie zaprojektowane dla zwycięzców deski snowboardowe, wyprawa na lodowiec Hintertux, gadżety m.in. piersiówki, kubki termiczne, hot pady, jabłuszka i inne niespodzianki.
Pierwszy z konkursów to „Zdobądź Hintertux”. Zabawa polega na wysyłaniu sms’a i trafianiu w odpowiednio punktowane odległościami sekundy. Zwycięża ta drużyna, która w dniu finału będzie najbliżej lodowca Hintertux – tzn. ilość zgromadzonych łącznie przez drużynę kilometrów (sekund) będzie najbliższa liczbie 1186- tyle km mają zawodnicy do pokonania w drodze na szczyt Hintertux.
„Wielkie polowanie na Marka” to kolejna propozycja „PLAY na Zimę”. Każdego dnia miedzy godziną 11.00 a 17.00 Marek będzie pojawiał się w jednym miejscu w Zakopanem. Wystarczy zrobić mu zdjęcie telefonem PLAY i wysłać w formie MMS-a.
„Play na Zimę” to również obecność Play w innych górskich kurortach narciarskich. W dniach od 25 stycznia do 24 lutego przy zakupie u hostess doładowania za minimum 30 zł klient otrzyma 30% zniżki na zakup całodziennego karnetu do jazdy na następujących stokach narciarskich: Małe Ciche, Pilsko, Zawoja, Jaworzyna. Natomiast na stoku Nosal zamiast całodziennego karnetu otrzymać będzie można zniżkę na zakup karnetu o wartości 500 punktów. Promotorów będzie można spotkać na powyższych stokach podczas weekendów od piątku do niedzieli .
źródło: Play
News Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Darmowe GB w Play na Kartę
Play kieruje kolejną, atrakcyjną ofertę do nowych klientów prepaid. Można zyskać, aż 100 dodatkowych, darmowych GB do wykorzystania w dowolnym celu. czytaj więcejPlay Większa swoboda w PLAY INTERNET
Na wybierających nowe oferty PLAY Internet od czwartku 23.08 czekają większe pakiety danych z pełną prędkością oraz dedykowane rozwiązania dostępu do internetu w domu – Net Box z zestawem wzmacniającym sygnał Wi-Fi. czytaj więcejPlay W Play jest juz Solo, Duet, Rodzina - od teraz także PLAY POKOLENIA
Już od czwartku (23 sierpnia 2018) PLAY zaproponuje swoim klientom nową ofertę głosową, a w niej PLAY POKOLENIA, czyli opcję dla dużych rodzin i grup oraz jedyny na rynku mechanizm zapraszania do grupy swoich bliskich. czytaj więcejPlay PLAY rośnie – wzrost liczby klientów kontraktowych, przychodów, przepływów pieniężnych (cash flow) oraz zasięgu sieci
W drugim kwartale 2018 r. PLAY umocnił swoją pozycję operatora mobilnego nr 1 w Polsce. czytaj więcejPlay Play wybiera Ericsson, aby przyspieszyć budowę ogólnopolskiej sieci telekomunikacyjnej
P4 sp. z o.o. („Play”), spółka zależna Play Communications S.A. (GPW: PLY), wybrała firmę Ericsson (NASDAQ: ERIC) jako dodatkowego partnera wspierającego rozbudowę własnej sieci telekomunikacyjnej, w oparciu o rozwiązania Ericsson Radio System. czytaj więcejPlay PLAY ma już 6 000 stacji bazowych
Play, tak, jak zapowiadał, dynamicznie i konsekwentnie rozszerza swoją sieć – teraz ma 6 000 nadajników. czytaj więcejPlay Play360 - nowy pakiet usług dla klientów operatora
Od wtorku, 22 maja 2018 r., operator sieci PLAY wprowadza nowy, kompleksowy pakiet usług pod nazwą Play360. czytaj więcejPlay Wyniki Spółki PLAY COMMUNICATIONS S.A. za Q1 2018 r.
Dalszy wzrost przychodów, znaczący wzrost wyniku netto oraz wyższy wskaźnik wolnych przepływów gotówkowych netto dla właścicieli kapitału własnego [1] czytaj więcejPlay Pierwsza oferta na kartę dla rodzin w aplikacji Play24
Od dziś 29.03.2018 jest dostępna nowa oferta na kartę w PLAY. Oferta skierowana jest do grup, a to wszystko w aplikacji PLAY24. czytaj więcejPlay Play Ubezpieczenia również dla klientów biznesowych
Od 27 marca br klienci biznesowi Play, prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą, będą mogli skorzystać z dowolnego indywidualnego ubezpieczenia w ramach oferty Play Ubezpieczenia. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej