Archiwalne

Internet od TELE2 przez 15 miesięcy za darmo

30.07.2007

TELE2 oferuje szybki dostęp do Internetu na liniach TP, w ramach którego w promocji wakacyjnej z łącza o prędkości 1 Mb/s lub 2 Mb/s można korzystać za darmo aż przez 15 miesięcy.

W ramach rozpoczynającej się w dziś Promocji Wakacyjnej TELE2 Internet, klient otrzymuje łącze o prędkości 1 Mb/s lub 2 Mb/s za darmo aż przez 15 miesięcy. Przez kolejne 21 miesięcy obowiązywania umowy promocyjnej, cena usługi wynosi 49 zł z VAT, dla łącza o prędkości 1 Mb/s i 94 zł z VAT miesięcznie dla łącza o prędkości 2 Mb/s.

Wybierając Wakacyjną Promocję TELE2 Internet o prędkości 2 Mb/s, klient może zaoszczędzić w sumie na opłatach abonamentowych aż 1525 złotych w porównaniu z ofertą promocyjną TP megaInternet i ponad 280 złotych w porównaniu z ofertą Netii, reklamowaną hasłem Taniej nie będzie! 

"Misją TELE2 było, jest i będzie oferowanie klientom najlepszych cen usług telefonicznych i internetowych. Nasza najnowsza oferta dowodzi, że nie rezygnujemy z kontynuowania tej strategii" – powiedział Piotr Nesterowicz, dyrektor generalny TELE2 Polska. 

Opłaty miesięczne za TELE2 Internet w promocji wakacyjnej

Szybkość łącza Cena przez pierwsze 15 miesięcy Cena z VAT od 16 do 36 miesiąca Średnia cena z VAT w trakcie trwania umowy Oszczędność względem oferty Neostrada TP
1 Mb/s 0 zł 49 zł 29 zł 44,3 proc.
2 Mb/s 0 zł 94 zł 55 zł 43,6 proc.

Opłaty jednorazowe: aktywacja - 98,82 zł z VAT; modem Thomson ST 536 – 122 zł z VAT

TELE2 udostępnia klientom wysokiej jakości modem Thomson ST536, który pozwala na stałe, jednoczesne podłączenie do Internetu dwóch komputerów (USB i Ethernet) bez konieczności uciążliwego logowania się do sieci. Modem ten jest dodatkowo wyposażony w firewall.

W ramach oferty klient otrzymuje również 5 darmowych kont pocztowych o pojemności 10 MB każde oraz miejsce na serwerze na stronę domową 10MB. 

Promocja Wakacyjna TELE2 Internet potrwa do końca sierpnia br. i zostanie wsparta szeroko zakrojoną akcją promocyjną w środkach masowego przekazu.

źródło: Tele2

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Jak sfinansować zakup sprzętu IT do firmy? Mały przewodnik

Każda współczesna firma musi podążać z duchem czasu. W miarę postępu technologii, aktualizacja sprzętu IT staje się koniecznością nie luksusem. Jednak koszty związane z zakupem najnowszych urządzeń i oprogramowania mogą być wyzwaniem dla budżetu firmy. W tym artykule przedstawiamy przystępne opcje finansowania, które pomogą zrealizować technologiczne potrzeby Twojej działalności bez nadwyrężania finansów. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej