Archiwalne

IPTV w Dialogu

24.04.2007

Siemens Networks Sp z o.o., należący do grupy Nokia Siemens Networks, podpisał umowę ramową z Telefonią Dialog S. A. na wdrożenie nowoczesnej platformy IPTV. Jest to pierwsze wdrożenie platformy SURPASS Home Entertainment Solution w Polsce.

Umowa ramowa, zawarta na okres 10 lat obejmuje dostawę, uruchomienie i integrację z siecią Dialogu platformy telewizji interaktywnej i wideo na żądanie - IPTV, która będzie składową potrójnej usługi DIALOG media® oraz dostawę urządzeń końcowych set-top Box.

Testowa instalacja zgodnie z zapisami umowy ruszy już w czerwcu 2007 obejmując wybranych abonentów w różnych obszarach działania sieci Dialog.

SURPASS Home Entertainment Solution (HES) to rozwiązanie IPTV najwyższej klasy. Wykorzystując odbiornik telewizyjny, łącze DSL oraz przystawkę telewizyjną, użytkownik końcowy otrzymuje prawdziwe centrum rozrywki i łączności w swoim domu.

Platforma Home Entertainment Solution oferuje swoim użytkownikom między innymi:
• kanały telewizyjne (TV)
• płatne kanały telewizyjne (Pay TV)
• płatne programy telewizyjne (Pay per View - PPV)
• transmisję Video (VoD)/Audio (AoD) na żądanie
• nagrywanie programów telewizyjnych (PVR)
• elektroniczny przewodnik po programach (EPG)
Internet przez TV
• wgląd i kontrolę swojego rachunku

Rozwiązanie SURPASS Home Entertainment Solution jest w pełni cyfrowe, tzn. cała treść video jest zapisana i transmitowana w formacie cyfrowym do przystawki telewizyjnej (ang. set top box - STB) w standardzie MPEG-4/H.264.

Dzięki wdrożeniu platformy IPTV Telefonia Dialog będzie mogła zaoferować swoim klientom oprócz tradycyjnej telefonii i dostępu do Internetu także usługi przewodowej telewizji cyfrowej.

„Jest to dla nas bardzo prestiżowy kontrakt. Cieszymy się, że rozwiązanie IPTV będziemy wdrażać u operatora, z którym współpracujemy już wiele lat, tym bardziej, że jest to pierwsze wdrożenie tego rozwiązania w Polsce. Dzięki tej innowacyjnej platformie Telefonia Dialog będzie mogła rozszerzyć zakres swoich usług, co pozwoli zdobyć jej nowych klientów," mówi Tomasz Gierczak, CustomerTeam Head Local Carriers Poland, Nokia Siemens Networks.

„Jesteśmy przekonani, że wdrożenie platformy IPTV z partnerem, który w tej dziedzinie ma tak duże doświadczenie poparte sukcesami na innych rynkach europejskich, pozwoli nam z sukcesem zaoferować naszym klientom usługi multimedialne jeszcze w tym roku. Chcemy maksymalnie wykorzystać innowacyjność i technologiczne zaawansowanie wybranej platformy, by wprowadzić na polski rynek usługę jedyną w swoim rodzaju, dającą jej użytkownikom jeszcze więcej możliwości i satysfakcji," mówi Grzegorz Mach, członek zarządu Telefonii Dialog.

źródło: Dialog

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej