Zobacz więcej na Play.pl.
W najbliższych dniach powinniśmy poznać nową ofertę operatora sieci Play, zmianie ma ulec również sposób reklamowania sieci, a dostępność oferty szczególnie pre-paid ma być lepsza, bo Play będzie miał więcej salonów.
Nowa oferta ma się pojawić 15 maja br. jednak jak informuje ‘Gazeta’, ceny jednak nie pójdą w dół, pojawią się za to np. wideoserwisy. „Odczuwamy, że na rynku rozpoczęła się walka. Świadczy o tym choćby nowa oferta Heyah, w której połączenia są oferowane o 1 grosz taniej niż u nas. To dobrze. My jednak cenami już nie będziemy walczyć” twierdzi Marcin Gruszka, rzecznik Play. „W drugiej połowie roku wprowadzimy też usługi dla biznesu i być może mobilną telewizję” zapowiada rzecznik Play
Zmianie ulegnie reklama, która obecnie budziła w społeczeństwie skrajne emocje. „Nowa kampania będzie inna. Ciągle chcemy prowokować, ale najważniejszy jest wyraźny komunikat o ofercie” mówi ‘Gazecie’ Gruszka.
‘Gazeta’ informuje również, że operator sieci Play do końca maja br. zwiększy liczbę swoich salonów do ilości 350 punktów (powstaną one w byłych salonach Germanosa) a oferta pojawi się też m.in. w kolejnych salonach Empiku. „Z początkiem maja przejęliśmy 200 punktów, ale nie wszędzie od razu pojawi się nasza oferta - mówi ‘Gazecie’ Marcin Gruszka, rzecznik Play.
Być może ulegną również zmianie plany sprzedaży firmy, z 500 do 700 tys. Użytkowników. „Nie mogę zdradzić, ilu mamy klientów ani czy plany ulegną zmianie. Mogę za to śmiało powiedzieć, że do końca roku zapewne przekroczymy zapowiadane pół miliona klientów” komentuje Marcin Gruszka.
źródło: Gazeta