Jerzy Bartman dołączył do Ericssona i objął stanowisko dyrektora sprzedaży rozwiązań IT. Będzie odpowiadał za sprzedaż rozwiązań informatycznych w tym OSS/BSS dla operatorów telekomunikacyjnych w Polsce.
– Ericsson w krótkim czasie stał się liderem w obszarze IT dla telekomów, dzięki nakładom na badania i rozwój IT oraz przejęciom liderów rynku w kluczowych obszarach np. ConceptWave, Telcordia, Mediaroom; – powiedział Jerzy Bartman, nowy dyrektor sprzedaży rozwiązań IT w firmie Ericsson. – Zdecydowałem się związać z Ericssonem, ponieważ ta firma w sposób unikalny łączy doświadczenie stricte telekomunikacyjne z IT. Stanowi to potencjał niezbędny do realizacji skomplikowanych transformacji w obszarach OSS/BSS, czy outsourcingu tych środowisk.
Poprzednio Jerzy Bartman był odpowiedzialny za sprzedaż rozwiązań dla sektora telekomunikacyjnego w Comarch S.A. Z tą firmą był związany od 1994 gdzie kolejno pełnił rolę programisty, kierownika projektu i dyrektora działu wdrożeń systemów BSS. Doświadczenie zdobywał również pracując w Biurze Zmian TPSA, gdzie współtworzył strategię zarządzania klientami kluczowymi, oraz El-Net S.A., gdzie był odpowiedzialny za budowę działu informatyki i wdrożenie kluczowych systemów BSS i ERP.
***
Branża telekomunikacyjna przechodzi obecnie proces głębokiej transformacji. Z jednej strony rosną wymagania konsumentów, z drugiej operatorzy poddawani są presji rynkowej redukcji cen usług i ciągłego zwiększania efektywności operacyjnej. Systemy wsparcia biznesowego (BSS) oraz operacyjnego (OSS) stały się strategicznym czynnikiem szybkiego i efektywnego kosztowo budowania innowacyjnych produktów, przyciągnięcia nowych klientów oraz automatyzacji wewnętrznych procesów.
Ericsson jest światowym liderem rozwiązań OSS/BSS oraz dostawcą usług integracji i outsourcingu systemów IT dla operatorów telekomunikacyjnych. W ostatnim czasie Ericsson przejął wiodących producentów rozwiązań OSS – firmy Telcordia i ConceptWave i wciąż rozwija działy usług konsultingu biznesowego oraz integracji systemów.
źródło: Ericsson
News Czy warto zlecić audyt informatyczny w firmie?
W dzisiejszym szybko zmieniającym się świecie technologicznym, sprawne zarządzanie zasobami IT jest niezbędne dla większości przedsiębiorstw. Przeprowadzanie audytów systemów informatycznych służy ocenie obecnego stanu tych zasobów oraz wykrywaniu potencjalnych zagrożeń i możliwości ich usprawnienia. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest audyt IT, jakie ma znaczenie i jak może przyczynić się do rozwoju Twojej firmy. czytaj więcejNews Obsługa informatyczna - jak dobrać zakres usług it dla mojej firmy?
Dobór odpowiedniego zakresu obsługi informatycznej dla Twojej firmy jest istotny dla zapewnienia sprawnego funkcjonowania środowiska informatycznego. Jest wiele zmiennych, które decydują o kondycji infrastruktury IT w przedsiębiorstwie. W zależności od wielkości firmy, struktury organizacyjnej i spektrum potrzeb, należy dostosować zakres usług, aby bez zbędnego stresu zarządzać IT w firmie. Analiza środowiska IT jest kluczowa przy optymalizacji kosztów. Poniżej przedstawiamy kilka zagadnień, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze podmiotu obsługującego nasze IT. czytaj więcejNews Szybka naprawa usterek IT dla Twojej firmy. Poznaj IT Service Management
Monitorowanie sieci informatycznej w firmie i sprawne usuwanie usterek to podstawa, by zapewnić optymalne warunki pracy dla każdego działu. Bez prawidłowo działającego systemu IT trudno zbudować duże przedsiębiorstwo i zadbać o jego dalszy rozwój zgodnie z nowoczesnymi standardami. Usługi informatyczne są zatem kluczowe dla współczesnych firm. Jeśli w przedsiębiorstwie nie ma jeszcze działu IT, warto stworzyć nowoczesny servicedesk, który zajmie się bieżącym monitorowaniem sieci i usuwaniem usterek.
1. IT service management a ciągłość działania systemów informatycznych
2. Intuicyjny helpdesk do zarządzania usługami IT