Heyah obniża kwotę doładowania, po której następuje bezpłatna aktywacja usług w Taryfie Pakietowej.
Od dzisiaj, 31 sierpnia br., można włączyć wybraną opcję po uzupełnieniu konta kwotą już od 30 zł (dotychczas było to min 50zł).
Użytkownicy Heyah w Taryfie Pakietowej mają do dyspozycji 5 różnych propozycji:
- Wybrany numer – 3 godziny dziennie na rozmowy z wybranym numerem w Heyah;
- Taniej do Wszystkich – 25 gr za minutę połączenia do polskich sieci komórkowych (nie dotyczy Play: 68gr/min) oraz SMS do wszystkich sieci po 15 groszy;
- Wieczory i Łikendy – 300 minut na rozmowy do Heyah w dni robocze (godz. 21:00 - 9:00) oraz weekendy;
- 300 SMSów do Wszystkich – 300 SMS-ów do wszystkich sieci komórkowych;
- Nowy Pakiet Całodobowy – 3000 SMS-ów w godzinach 9:00 – 21:00 do Heyah wymiennych na 300 minut na rozmowy w Heyah w godzinach 21:00 – 9:00.
Usługi można aktywować na dwa sposoby. Można je włączyć bezpłatnie w ciągu 7 dni po jednorazowym doładowaniu konta wskazaną kwotą. Każda z usług dostępna jest również w ramach miesięcznej zryczałtowanej opłaty 5,90 zł. Włączenie usługi potwierdzane jest SMS-em. Wybrana usługa jest aktywna przez 30 dni od momentu potwierdzenia aktywacji. Użytkownik może korzystać z jednej usługi naraz - kolejną może aktywować po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej usługi.
W ramach opcji „Wybrany Numer” można zmienić wybrany numer w czasie korzystania z usługi - opłata za zmianę to 5 złotych. Zmiany numeru można dokonać wysyłając ponownie kod ekspresowy aktywujący usługę (tj. *113*1*9-cio cyfrowy nr telefonu#) z wpisanym nowym numerem. Zmiana zostanie potwierdzona SMS-em.
Usługi można aktywować:
- Wysyłając Kod Ekspresowy
Nazwa oferty | Forma aktywacji Opłata aktywacyjna 5,90 zł | Forma aktywacji jednorazowe doładowanie za 30 zł |
Wybrany numer | *113*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# | *112*1*9-cio cyfrowy numer telefonu# |
Taniej do Wszystkich | *113*2# | *112*2# |
Wieczory i Łikendy | *113*3# | *112*3# |
300 SMSów do Wszystkich | *113*4# | *112*4# |
Nowy Pakiet Całodobowy | *113*5# | *112*5# |
oraz przez:
- Internetowy serwis „Samoobsługa” dostępny na http://www.heyah.pl/
- Automatycznie, przez IVR, łącząc się z numerem 2222 z Heyah
- Biuro Obsługi Użytkownika Heyah pod numerem (+48) 888002222 lub z telefonu Heyah: 2222
źródło: Heyah
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej