Archiwalne

Jeszcze tańsze rozmowy we FreecoNet

28.11.2008

Użytkownicy FreecoNet – jednego z najpopularniejszych dostawców usług telefonii internetowej w Polsce – mogą teraz zaoszczędzić jeszcze więcej na rozmowach telefonicznych. Obniżyły się bowiem ceny połączeń realizowanych za pośrednictwem GTS Energis, który jest jednym z operatorów TelAreny - modułu w ramach FreecoNet.

Do tej pory połączenia realizowane przez GTS Energis na numery stacjonarne w Polsce miały płaską stawkę – 9 groszy brutto za minutę rozmowy. Obecnie opłaty za pośrednictwem tego operatora są zróżnicowane i uzależnione od kierunku, w którym dzwonimy i pory dnia – od 5 do 9 groszy brutto.

Operator obniżył też stawkę na połączenia komórkowe z prezentacją numeru do poziomu 55 groszy brutto za minutę rozmowy (wcześniej – 62 grosze). Użytkownicy FreecoNet mniej też zapłacą dzwoniąc do abonentów sieci Play – nawet 69 groszy brutto (wszystkie dni w tygodniu w godzinach 22:00-8:00), natomiast połączenia na numery Polsat Cyfrowy mają płaską stawkę - 70 groszy brutto za minutę.

Nowe stawki połączeń obowiązują od 19 listopada br. Są one dostępne dla użytkowników FreecoNet w ramach usługi TelArena, która gwarantuje najniższe na rynku stawki za połączenia wykonywane na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Obecni na TelArenie operatorzy (Crowley, Deutsche Telekom, EXATEL, GTS Energis i Netia) rywalizują między sobą o obsługę każdego połączenia wychodzącego poza platformę, a wygrywa ten, który oferuje najniższą cenę. Rozmowy pomiędzy numerami zarejestrowanymi we FreecoNet realizowane są za darmo.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej