Archiwalne

Jeszcze tańsze rozmowy we FreecoNet

28.11.2008

Użytkownicy FreecoNet – jednego z najpopularniejszych dostawców usług telefonii internetowej w Polsce – mogą teraz zaoszczędzić jeszcze więcej na rozmowach telefonicznych. Obniżyły się bowiem ceny połączeń realizowanych za pośrednictwem GTS Energis, który jest jednym z operatorów TelAreny - modułu w ramach FreecoNet.

Do tej pory połączenia realizowane przez GTS Energis na numery stacjonarne w Polsce miały płaską stawkę – 9 groszy brutto za minutę rozmowy. Obecnie opłaty za pośrednictwem tego operatora są zróżnicowane i uzależnione od kierunku, w którym dzwonimy i pory dnia – od 5 do 9 groszy brutto.

Operator obniżył też stawkę na połączenia komórkowe z prezentacją numeru do poziomu 55 groszy brutto za minutę rozmowy (wcześniej – 62 grosze). Użytkownicy FreecoNet mniej też zapłacą dzwoniąc do abonentów sieci Play – nawet 69 groszy brutto (wszystkie dni w tygodniu w godzinach 22:00-8:00), natomiast połączenia na numery Polsat Cyfrowy mają płaską stawkę - 70 groszy brutto za minutę.

Nowe stawki połączeń obowiązują od 19 listopada br. Są one dostępne dla użytkowników FreecoNet w ramach usługi TelArena, która gwarantuje najniższe na rynku stawki za połączenia wykonywane na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Obecni na TelArenie operatorzy (Crowley, Deutsche Telekom, EXATEL, GTS Energis i Netia) rywalizują między sobą o obsługę każdego połączenia wychodzącego poza platformę, a wygrywa ten, który oferuje najniższą cenę. Rozmowy pomiędzy numerami zarejestrowanymi we FreecoNet realizowane są za darmo.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Nowe aplikacje biznesowe innovaphone rewolucjonizują współpracę i zarządzanie

Nowa wersja oprogramowania zwiększa wydajność pracy zespołowej

Sindelfingen, 24 kwietnia 2025 – innovaphone, wiodący dostawca nowatorskich rozwiązań w dziedzinie cyfrowej komunikacji korporacyjnej, systematycznie wzbogaca swoje portfolio aplikacji biznesowych. Celem jest uczynienie współpracy wewnątrz organizacji i poza nią jeszcze bardziej intuicyjną, wydajną i komfortową. czytaj więcej

News Radiotelefon VHF - jaki radiotelefon kupić na jacht lub łódź?

Radiotelefon VHF (Very High Frequency) to jedno z najważniejszych urządzeń zapewniających bezpieczeństwo na wodzie. Obowiązujące przepisy oraz zdrowy rozsądek nakazują, by każda jednostka pływająca, zwłaszcza ta wychodząca na wody otwarte, była wyposażona w sprawnie działający sprzęt do komunikacji. Właściwy dobór radiotelefonu VHF to istotny krok w zapewnieniu bezpieczeństwa i niezawodnej komunikacji na wodzie. Warto wiedzieć, jakie funkcje oferuje ten typ urządzenia, jakie są jego zastosowania oraz czym kierować się przy jego wyborze. czytaj więcej

News Serwery VPS: Fenomen, który zmienia oblicze hostingu

Czy zastanawialiście się kiedyś, jak działa świat online za kulisami? Wyobraźcie sobie gigantyczny komputer podzielony na mniejsze kawałki, każdy z własnymi drzwiami i kluczem. To w skrócie serwer VPS, który stał się nieodłącznym elementem przestrzeni cyfrowej. Wirtualne serwery prywatne, czyli słynne virtual private server, są niczym apartamenty w wielkim biurowcu — oferują wspólną infrastrukturę fizyczną, ale dają użytkownikom pełną kontrolę nad ich „apartamentem”. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej