Od dziś abonenci wszystkich pakietów analogowych usługi telewizyjnej UPC mogą oglądać
w ogólnodostępnym Okienku UPC dziecięcy kanał JimJam.
Jest on adresowany do dzieci w wieku przedszkolnym i wchodzi w skład pakietu Max Telewizji Cyfrowej UPC. Przez najbliższy tydzień będą mogli zapoznać się z nim klienci UPC mieszkający w zasięgu usługi telewizji cyfrowej.
JimJam to wspaniała rozrywka dla przedszkolaków na światowym poziomie. Kanał oferuje znane i lubiane programy, zabawy z muzyką, filmy kukiełkowe i animowane bajki. Rodzice mogą w pełni zaufać propozycjom programowym JimJam, ponieważ są one tak przygotowane, by wspomagać rozwój maluchów, rozwijać zdolności samodzielnego myślenia i adaptacji w społeczeństwie, a także pobudzać ich wyobraźnię i kreatywność. Na kanale JimJam dzieci mogą oglądać wiele przebojów, takich jak: Thomas i Przyjaciele, Bob Budowniczy, Strażak Sam, Angelina Ballerina, Barney i Przyjaciele, Magiczny Klucz, Krówka Connie czy Gazoon.
Kanał JimJam w ramach Telewizji Cyfrowej UPC nadaje swoje programy przez całą dobę. Są one dostępne w dwóch wersjach językowych – polskiej i angielskiej. Abonenci pakietów analogowych mogą na co dzień oglądać jedynie poranne pasmo JimJam, które nadawane jest od godz. 4 do 11 na kanale współdzielonym z Zone Club. Od dziś, dzięki Okienku UPC z pełną ofertą kanału JimJam mogą zapoznać się klienci usługi telewizyjnej UPC korzystający ze wszystkich pakietów analogowych w aglomeracji warszawskiej i katowickiej, Krakowie, Wrocławiu, Opolu, Trójmieście, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie i Kielcach.
W Okienku UPC emitowane są najbardziej atrakcyjne propozycje programowe dostępne w sieci UPC. Dzięki temu wszyscy klienci korzystający z oferty analogowej mogą zapoznawać się z propozycjami programowymi dostępnymi w usłudze Telewizji Cyfrowej UPC. Okienko UPC cieszy się dużą popularnością wśród abonentów telewizji analogowej. Do tej pory mogli oni za jego pośrednictwem zapoznać się m. in. z takimi kanałami jak: Cartoon Network, Boomerang, Da Vinci Learning, Nickelodeon, Baby First TV, Universal Channel, BBC Knowledge, AXN SciFi czy FOXlife.
JimJam – podobnie jak pozostali nadawcy kanałów dziecięcych dostępnych w ofercie UPC – jest jednym ze sponsorów akcji lojalnościowej „3x3 Kids” skierowanej do wszystkich klientów, którzy nieprzerwanie od trzech lat korzystają z trzech usług UPC. Więcej o akcji można dowiedzieć się odwiedzając stronę konkursową http://www.upc.pl/telewizja/konkursy/. Można tam zapoznać się z informacjami o konkursach dla abonentów i nagrodach ufundowanych przez JimJam oraz nadawców innych kanałów dziecięco-młodzieżowych dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC.
źródło: UPC