Archiwalne

Joanna Horodyńska weźmie udział w kampanii Sony Ericsson

19.03.2008

Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z Joanną Horodyńską. Zgodnie z umową znana polska modelka, stylistka i prezenterka, prowadzić będzie w ramach polskiej kampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy. Przy tworzeniu blogu Joanna będzie używać najnowszego modelu Sony Ericsson K850i z matrycą 5 megapikseli.

W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku, Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem Sony Ericsson o tematyce, która jest jej najbliższa, czyli związanej ze światem mody, gwiazd i muzyki.

„Marka Sony Ericsson coraz silniej postrzegana jest jako innowacyjna. Byliśmy pionierami wprowadzając na rynek telefony z aparatami fotograficznymi. Dziś posiadanie aparatu fotograficznego w komórce to dla fanów robienia zdjęć warunek konieczny. Nasz telefon Sony Ericsson K850i z linii Cyber-shot™ oferuje znacznie więcej możliwości i daje gwarancję doskonałej jakości wykonanych zdjęć. Dodatkowo dzięki swojej funkcjonalności pozwala na tworzenie blogu w czasie rzeczywistym, umożliwiając dzielenie się wrażeniami z bliskimi! Z zadowoleniem więc podjęliśmy współpracę z Joanną Horodyńska, której wizerunek ikony stylu, jej sukcesy w świecie mody oraz urok osobisty bardzo pasują do naszej marki”, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska.

Joanna Horodyńska dodała: „To naprawdę niezwykle ekscytujące móc pracować z nowoczesną marką, jaką jest Sony Ericsson. Prowadzenie blogu za pomocą telefonu Cyber-shot™ to dla mnie ciekawe wyzwanie i nowe możliwości podzielenia się z fanami moimi pasjami".

Do odwiedzenia blogu i zapoznania się, co ciekawego wydarzyło się w świecie mody i show-biznesu, a zostało zarejestrowane przez Joannę Horodyńską telefonem Sony Ericsson K850i Cyber-shot™ zapraszamy na stronę http://joannahorodynska.blox.pl/html/1310721,1507330,14,15.html?2,2008.

Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQ Marketing oraz Image HOUSE.

źródło: Sony Ericsson

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej

News inQUBE: Zagraj o mentoring

inQUBE Uniwersytecki Inkubator Przedsiębiorczości, działający przy Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu, oraz stworzony przez Sebastiana Kulczyka program mentoringowy InCredibles , zapraszają startupy do udziału w piątej edycji konkursu „Zagraj o mentoring”. czytaj więcej

News Jak działają agregaty kogeneracyjne?

Kogeneracja, czyli jednoczesna produkcja energii elektrycznej oraz cieplnej, jest zdecydowanie przyszłością energetyki w Polsce. Nie możemy w bardzo krótkim czasie przeskoczyć z węgla kamiennego na całkowicie odnawialne źródła energii, dlatego też wszelkie sposoby na obniżenie emisji CO2 są bardzo mocno wskazane. Możemy takie wyniki uzyskać miedzy innymi dzięki stosowaniu specjalnych agregatów gazowych, o których zaraz powiemy nieco więcej. czytaj więcej