Juniper umacnia się na pozycji lidera z szerokopasmowym routerem usługowym Serii E
Firma Juniper Networks, Inc. lider na rynku wysokowydajnych sieci, poinformowała o wprowadzeniu nowych funkcjonalności do routerów Serii E. Mają one znacznie uelastcznić zarządzanie, wzmocnić ochronę inwestycji oraz zwiększyć możliwości generowania przychodów.
W skład nowych funkcjonalności wchodzi zaawansowana karta liniowa dla routera usługowego E320 oraz wiele funkcjonalności związanych z protokołem IPv6, które udoskonalają istniejące możliwości dostarczania usług.
Od czasu wprowadzenia na rynek w 1999 roku, routery Serii E stały się najczęściej wdrażanymi bramkami sieci szerokopasmowej, czego potwierdzeniem są 162 miliony użytkowników na całym świecie. Dodatkowo, według Synergy Research, w ciągu sześciu ostatnich kwartałów Juniper utrzymał wiodącą pozycję na rynku BRAS, a w drugim kwartale 2009 jego udział w tym rynku wyniósł 48%.
Popularność usług szerokopasmowych jest spowodowana wzrastającym zapotrzebowaniem na usługi typu multi-play, dostarczanie treści multimedialnych, interaktywne aplikacje, co z kolei powoduje, że dostawcy usług potrzebują szerokopasmowych urządzeń brzegowych, zapewniających wysoką wydajność i skalowalność. Nowy zaawansowany moduł liniowy LM10A Junipera odpowiada tym wyzwaniom – podwaja gęstość użytkowników na jeden slot routera E320, umożliwiając redukcję liczby wymaganych modułów liniowych i tym samym obniżenie kosztów kapitałowych (CapEx) oraz TCO (Total Cost of Ownership).
Nowe funkcjonalności IPv6 dla Serii E umożliwiają elastyczną rozbudowę sieci o interfejsy IPv6 dla użytkowników końcowych oraz dynamiczną alokację adresów IPv6 w sieci Ethernet z wykorzystaniem DHCPv6. Nowe możliwości współgrają z szerokim spektrum dostępnych już funkcjonalności IPv6, m.in. unikalnym trybem jednoczesnej obsługi IPv4 oraz IPv6 (“dual-stack”), który gwarantuje bezpieczeństwo inwestycji w nowe, zaawansowane usługi i zwiększa możliwości przychodów.
źródło: Juniper Networks
News Jak działa aplikacja typu softphone?
W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcejNews Jak odebrać paczkę z paczkomatu za pobraniem?
Odbiór paczki za pobraniem z paczkomatu to prosta procedura, która jednak wymaga od odbiorcy spełnienia kilku istotnych kroków. W dzisiejszych czasach, dzięki rosnącej popularności zakupów internetowych i wygody, jaką oferują paczkomaty, coraz więcej osób korzysta z opcji płatności za pobraniem. Ta metoda pozwala na płatność za zamówiony towar dopiero w momencie jego odbioru, co dla wielu stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji. Poniżej przedstawiamy szczegółową instrukcję, Jak się odbiera paczki z paczkomatu, zaczynając od powiadomienia o przybyciu przesyłki, a kończąc na sposobach płatności i fizycznym odebraniu paczki.
czytaj więcej