Archiwalne

Już wkrótce klienci Plusa zapłacą za parkowanie za pomocą telefonu

16.11.2007

mPay S.A. wspólnie z Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie pracuje nad wdrożeniem usługi płacenia za parkowanie za pomocą telefonu komórkowego.

Płacenie telefonem będzie możliwe dzięki usłudze mobilnych płatności mPay od grudnia br. Usługa mPay jest obecnie dostępna dla abonentów Plusa i użytkowników Simplusa oraz Sami Swoi.

Aby zapłacić za parkowanie, należy nakleić w widocznym miejscu na przedniej szybie samochodu specjalną naklejkę z unikalnym numerem mPay. Naklejki dostępne będą w punktach sprzedaży na terenie Warszawy.

Wielka zaleta usługi polega na tym, że opłaty za parkowanie wnoszone będą dokładnie za czas postoju pojazdu – usługa będzie włączana i wyłączana przez klienta poprzez wykonanie połączenia w systemie mPay na numer widoczny na naklejce.

Płacenie za parkowanie za pomocą telefonu ma też wiele dodatkowych korzyści:
- oszczędza czas: nie trzeba iść do parkometru, a potem wracać do samochodu z wydrukowanym biletem parkingowym,
- jest wygodne: transakcję opłaty za konkretny pojazd można zapamiętać w książce telefonicznej, tak jak zwykły numer telefonu,
- oszczędza pieniądze: opłata pobierana jest za rzeczywisty czas parkowania, nie trzeba już opłacać parkowania „na zapas”,
- nie trzeba mieć przy sobie drobnych.

Przypomnijmy, że usługa mPay od września br. jest dostępna komercyjnie dla klientów sieci Plus. Zapłacić telefonem można już w restauracjach McDonald’s, kawiarniach Coffeheaven oraz w automatach z przekąskami i napojami.

System mPay mobilne płatności był prezentowany na VI Kongresie Technologicznym w Warszawie w dn. 26 i 27 października br. Wszyscy uczestnicy Kongresu mieli możliwość płacenia za pomocą mPay m.in. w maszynach z napojami i przekąskami oraz w kawiarni Coffeheaven. Usługa cieszyła się niezwykłą popularnością - w ciągu kilku godzin ponad tysiąc osób kupiło zimne napoje, kawę bądź słodycze płacąc telefonem komórkowym.

Aby aktywować usługę mobilnych płatności, wystarczy wykonać dowolne połączenie do systemu mPay, np. transakcję testową na numer *145*000000#, po której użytkownik zostanie poproszony o zdefiniowanie kodu PIN i otrzyma kwotę 5zł na pierwszą dowolną płatność. Aby zasilić konto mPay dodatkowymi środkami, należy wykonać przelew na konto usługi:

numer konta: 42 1750 0009 0000 0000 0711 1088
mPay S.A.
ul. Grochowska 21a
04-186 Warszawa,

wpisując w tytule przelewu 9-cyfrowy numer telefonu komórkowego w sieci Plus, a w polu „kwota przelewu” - dowolną sumę, którą chcemy zasilić konto. Całość wpłaconej kwoty można wykorzystać do płatności w systemie mPay.

źródło: Plus

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Była niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej