Archiwalne

Już wkrótce klienci Plusa zapłacą za parkowanie za pomocą telefonu

16.11.2007

mPay S.A. wspólnie z Zarządem Dróg Miejskich w Warszawie pracuje nad wdrożeniem usługi płacenia za parkowanie za pomocą telefonu komórkowego.

Płacenie telefonem będzie możliwe dzięki usłudze mobilnych płatności mPay od grudnia br. Usługa mPay jest obecnie dostępna dla abonentów Plusa i użytkowników Simplusa oraz Sami Swoi.

Aby zapłacić za parkowanie, należy nakleić w widocznym miejscu na przedniej szybie samochodu specjalną naklejkę z unikalnym numerem mPay. Naklejki dostępne będą w punktach sprzedaży na terenie Warszawy.

Wielka zaleta usługi polega na tym, że opłaty za parkowanie wnoszone będą dokładnie za czas postoju pojazdu – usługa będzie włączana i wyłączana przez klienta poprzez wykonanie połączenia w systemie mPay na numer widoczny na naklejce.

Płacenie za parkowanie za pomocą telefonu ma też wiele dodatkowych korzyści:
- oszczędza czas: nie trzeba iść do parkometru, a potem wracać do samochodu z wydrukowanym biletem parkingowym,
- jest wygodne: transakcję opłaty za konkretny pojazd można zapamiętać w książce telefonicznej, tak jak zwykły numer telefonu,
- oszczędza pieniądze: opłata pobierana jest za rzeczywisty czas parkowania, nie trzeba już opłacać parkowania „na zapas”,
- nie trzeba mieć przy sobie drobnych.

Przypomnijmy, że usługa mPay od września br. jest dostępna komercyjnie dla klientów sieci Plus. Zapłacić telefonem można już w restauracjach McDonald’s, kawiarniach Coffeheaven oraz w automatach z przekąskami i napojami.

System mPay mobilne płatności był prezentowany na VI Kongresie Technologicznym w Warszawie w dn. 26 i 27 października br. Wszyscy uczestnicy Kongresu mieli możliwość płacenia za pomocą mPay m.in. w maszynach z napojami i przekąskami oraz w kawiarni Coffeheaven. Usługa cieszyła się niezwykłą popularnością - w ciągu kilku godzin ponad tysiąc osób kupiło zimne napoje, kawę bądź słodycze płacąc telefonem komórkowym.

Aby aktywować usługę mobilnych płatności, wystarczy wykonać dowolne połączenie do systemu mPay, np. transakcję testową na numer *145*000000#, po której użytkownik zostanie poproszony o zdefiniowanie kodu PIN i otrzyma kwotę 5zł na pierwszą dowolną płatność. Aby zasilić konto mPay dodatkowymi środkami, należy wykonać przelew na konto usługi:

numer konta: 42 1750 0009 0000 0000 0711 1088
mPay S.A.
ul. Grochowska 21a
04-186 Warszawa,

wpisując w tytule przelewu 9-cyfrowy numer telefonu komórkowego w sieci Plus, a w polu „kwota przelewu” - dowolną sumę, którą chcemy zasilić konto. Całość wpłaconej kwoty można wykorzystać do płatności w systemie mPay.

źródło: Plus

News Zdalne sterowanie jacuzzi: Jak to działa i jakie oferuje możliwości?

Zdalne sterowanie jacuzzi to nowoczesne rozwiązanie, które znacznie zwiększa komfort korzystania z tego rodzaju relaksu. Dzięki technologii można zarządzać różnymi funkcjami jacuzzi za pomocą smartfona. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych

Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. czytaj więcej