Archiwalne

Kampania promująca telefon Nokia E75 oraz usługę Nokia Messaging

08.05.2009

Firma Nokia rozpoczęła kampanię nowego modelu skierowanego do klienta biznesowego - Nokia E75 oraz usługi email Nokia Messaging, pozwalajacej na automatyczne dostarczanie wiadomości email na telefon.

Działania obejmują telewizję, prasę, Internet, ootdoor, ambient oraz retail. Kampania realizowana pod hasłem „Nokia E75 – Email zawsze z Tobą” potrwa do połowy czerwca br.

Rozpoczęta właśnie kampania ma na celu promocję i popularyzację mobilnego maila w telefonach Nokia, a w szczególności w modelu biznesowym Nokia E75. Podejmowane w jej ramach działania skierowane są głównie do klientów biznesowych.

Kampania będzie obecna w następujących mediach: telewizja biznesowa (TVN, TVN CNBC), prasa binzesowa oraz lifestylowa, Internet, OOH i ambient. Informacje o telefonie i usłudze Nokia Mesaging znajdą się również w centrach biznesu głównych miast i punktach sprzedaży.

Globalna kreacja kampanii została zaadaptowana na rynek polski przez JWT Warszawa. Banery internetowe przygotowała agencja interaktywna K2, a zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.

W ramach rozwoju Nokia Messaging Nokia Poland rozpoczęła również współpracę techniczną
z portalami Wirtualna Polska, Onet, Interia i o2.pl. Stanowi to dodatkowe wsparcie dla usługi oraz krok
w kierunku wspólnego rozwoju Nokia Messaging w przyszłości.

Nokia E75 – email zawsze z Tobą
Nokia E75 to pierwsze urządzenie firmy wyposażone w wysuwaną z boku klawiaturę QWERTY. Telefon udostępnia nowy, rozbudowany i bardzo wygodny interfejs poczty email. Wyposażony jest w bogaty pakiet narzędzi, który zapewnia pełną obsługę folderów i wiadomości w formacie HTML, załączników, rozwijane widoki, a także możliwość sortowania wiadomości według dat, nadawców i rozmiarów.

Nokia E75 jest ściśle zintegrowana z usługami Ovi. Telefon posiada wbudowany moduł A-GPS, aplikację Nokia Maps z 3-miesięczną pełną licencją na nawigację samochodową, a także dostęp do doskonałych gier N-Gage. Co więcej, ważnymi plikami przechowywanymi na komputerze stacjonarnym można zdalnie zarządzać i udostępniać je za pomocą usługi Ovi Files, dostępnej także w telefonie Nokia E75.

Nokia Messaging
Nokia E75 to pierwszy telefon z licencją na Nokia Messaging, która dostępna jest w nim bezpłatnie na całe życie produktu. Usługa ta daje dostęp milionom użytkowników do kont pocztowych globalnych dostawców takich jak: Yahoo! Mail, Windows Live Hotmail, Gmail oraz AOL Mail, a także rozwiązań pocztowych tysięcy usługodawców z całego świata, w tym największych polskich Onet, Wirtualna Polska, Interia czy o2.pl. Dodatkowo Nokia E75 wspiera także większość rozwiązań poczty korporacyjnej.

źródło: Nokia

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

Nokia Enter Nokia – zobacz, jak tworzone są technologie telekomunikacyjne jutra

Nokia już po raz 6. otwiera swoje wrocławskie biura dla zwiedzających. Podobnie, jak w ubiegłym roku, Dzień Otwarty odbędzie się w pierwszą sobotę czerwca (dokładnie 03/06/2017 od godziny 10:00) w najnowszym budynku West Gate przy ulicy Lotniczej 12. Na tym podobieństwo do poprzedniej edycji się kończy. Dla zainteresowanych tematyką testowania i tworzenia oprogramowania telekomunikacyjnego organizatorzy przygotowali warsztaty, prezentacje projektów R&D, jak i wizytę w laboratorium. Po raz pierwszy Nokia zaprasza również wszystkich rodziców ze swoimi pociechami, ponieważ specjalnie dla najmłodszych przygotowano moc atrakcji. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

News Kto realizuje pozyskiwanie klientów przez telefon i jakie dodatkowe usługi może oferować?

Przedsiębiorstwo oferując dane usługi bądź produkty, kieruje je w stronę konsumenta. Klient jest zatem kluczowym czynnikiem, który generuje zysk danej firmy. Pozyskiwanie klientów przez telefon to skuteczna metoda na budowanie bazy konsumentów zainteresowanych sprzedażą. Kto zajmuje się realizowaniem czynności tego typu i z jakich dodatkowych usług przedsiębiorca może skorzystać? czytaj więcej

News Kampanie Google Ads: jak zaistnieć w sieci reklamowej Google?

Kampania Google Ads umożliwia promowanie produktów lub usług wśród wyników wyszukiwania Google. Ale o co dokładnie chodzi w tej sieci reklamowej? O czym trzeba pamiętać podczas wdrażania promocji w marketingu internetowym? Podpowiadamy! czytaj więcej