Archiwalne

Katy Perry twarzą Ery

09.08.2010


Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci Era, w ramach projektu grupy Deutsche Telekom, umożliwi swoim klientom – fanom jednej z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd muzyki pop, Katy Perry – udział w teledysku do jej nowej piosenki „Firework”.

W produkcji teledysku do singla „Firework”, który ukaże się jeszcze tej jesieni, wezmą udział najbardziej zagorzali fani artystki. Współpraca piosenkarki w ramach projektu zaowocuje również koncertami promującymi jej nową płytę w 8 krajach, w których Deutsche Telekom prowadzi swoją działalność, w tym także w Polsce.

Katy Perry słynie ze swojego otwartego, autentycznego wizerunku, więc to, że chce się podzielić ze swoimi fanami miejscem w świetle jupiterów wydaje się naturalne. Już niebawem PTC - w ramach współpracy z grupą DT - sprawi, że będzie to możliwe dla polskich fanów. Szczęśliwi wybrańcy otrzymają prawo do występu w jej teledysku, który będzie kręcony pod koniec września. W każdym kraju będzie obowiązywał inny system przyznawania tego wyróżnienia — fani będą poproszeni o wykonanie jakiegoś zadania, nakręcenie krótkiego filmu obrazującego ich talent wokalny lub taneczny albo po prostu wezmą udział w loterii. W projekcie, obok Polski, uczestniczą inne kraje z grupy Deutsche Telekom, takie jak: Niemcy, Austria, Węgry, Czechy, Słowacja, Macedonia i Czarnogóra.

Debiutancki album Katy Perry z 2008 roku, „One of the Boys”, sprzedał się w 5 milionach egzemplarzy, a pochodzące z niego utwory „I Kissed a Girl” i „Hot N Cold” figurowały na pierwszych miejscach list przebojów. Już 30 sierpnia na całym świecie ukaże się druga płyta artystki, „Teenage Dream”. Katy Perry, dwukrotnie nominowana do nagrody Grammy, pobiła już rekordy popularności pierwszym singlem z tej płyty pt. „California Gurls”, a w październiku ukaże się jej trzeci singiel „Firework”. Wkrótce potem będzie miała miejsce światowa premiera teledysku do tego utworu, z udziałem osób wybranych przez, m. in., Polską Telefonię Cyfrową i inne firmy z grupy Deutsche Telekom.

„Cieszę się, że mam szansę współpracować z Polską Telefonią Cyfrową, ponieważ chciałabym, żeby teledysk do „Firework” trafił do wszystkich, żeby był autentyczny i szczery” — powiedziała Katy Perry. „To dla mnie bardzo ważna piosenka. Wierzę, że w każdym z nas żarzy się iskra, która może przerodzić się w fajerwerk. Bardzo się cieszę, że będę mogła zbliżyć się do moich fanów”.

źródło: Era

News iPhone - smartfon, który zmienił świat

iPhone, ikoniczny produkt Apple, zrewolucjonizował rynek technologii mobilnej, zmieniając sposób, w jaki postrzegamy i korzystamy z telefonów komórkowych. Jego historia to nie tylko opowieść o ewolucji jednego urządzenia, ale również o przełomach technologicznych, które wpłynęły na całą branżę. Przyjrzyjmy się bliżej historii tego fenomenalnego urządzenia od jego początków do dzisiejszych czasów. czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Skuteczność marketingu SMS w erze cyfrowej

W dzisiejszych czasach, kiedy dominujący udział w komunikacji marketingowej zdobyły platformy cyfrowe, takie jak media społecznościowe i e-mail marketing, marketing SMS zyskuje na znaczeniu jako jedno z najbardziej skutecznych narzędzi dotarcia do klientów. Marketing SMS, znany również jako reklama SMS, to strategia, która polega na wysyłaniu krótkich wiadomości tekstowych do grupy docelowej w celu promocji produktów, usług lub budowania relacji z klientami. czytaj więcej