81proc. klientów Crowley Data Poland w przeprowadzonym badaniu na przełomie sierpnia i września b.r. przez niezależną agencję badawczą Inquiry wyraziło o firmie bardzo dobre zdanie.
Najczęściej wymienianymi czynnikami wpływającymi na satysfakcję ze współpracy z Crowley była jakość oferowanych usług i atrakcyjna cena oferty (po 42% wskazań), a zaraz za nią bezawaryjność/ niezawodność (38% głosów) oraz doskonała obsługa klienta (37%).
Dodatkowo, 77% klientów zgodziło się ze stwierdzeniem, że rozwiązania oferowane przez Crowley Data Poland pomagają zmniejszyć wydatki ponoszone na telekomunikację, a 75% uważa, że firma posiada kompetentnych i profesjonalnych pracowników. Klienci wysoko ocenili także elastyczne podejście do współpracy (70% badanych potwierdziło tę umiejętność), zrozumienie potrzeb klientów (70% wskazań), jak również sprawne rozwiązywanie potrzeb klientów i dbałość o swoich odbiorców (odpowiednio 66% i 67% wskazań).
Warto zauważyć, że w porównaniu z wynikami badania zrealizowanego w 2005 roku, odsetek klientów zadowolonych ze współpracy z Crowley Data Poland systematycznie pnie się do góry wówczas satysfakcję z oferty Crowley deklarowało 77% respondentów.
Crowley Data Poland może pochwalić się także pokaźną grupą klientów lojalnych. Szczególnie w obszarze transmisji danych usługi, która wymaga od dostawcy najwyższego poziomu kompetencji, trzy czwarte klientów firmy nie tylko nie rozważa zmiany operatora, ale jeśli miałoby ponownie wybierać dostawcę, zwróciłoby się z tą kwestią do Crowley. Wynik ten jest nieporównywalnie wyższy od średniej rynkowej i stanowi niezwykle cenne potwierdzenie wysokiej jakości oferty firmy.
Wśród potencjalnych klientów marka Crowley Data Poland także posiada pozytywne konotacje. Wśród przedstawicieli klientów biznesowych, którzy nie korzystają z usług Crowley, ale słyszeli o firmie, 37% uważa, że firma oferuje wysokiej jakości usługi, wykorzystuje nowoczesne technologie i posiada profesjonalnych pracowników.
Powyższe wyniki stanowią wyciąg z raportu na temat potencjału rynku oraz wizerunku Crowley przygotowanego przez firmę badawczą Inquiry. Ankiety zostały przeprowadzone drogą wywiadów telefonicznych w 800 firmach zatrudniających od 5 do 249 pracowników (SME). Próba uwzględniała zarówno segment obecnych klientów Crowley Data Poland, jak i segment potencjalnych klientów stanowiących ogólnopolską, reprezentatywną grupę firm.
źródło: Crowley