Archiwalne

Klienci kolejnych sieci stacjonarnych mogą przenosić numer do Ery

29.11.2007

Od 29 listopada b.r. Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza usługę przenoszalności numerów stacjonarnych od kolejnych 6 operatów do Ery Domowej i Ery Firmowej.

Przenoszalność numerów dostępna jest we wszystkich 39 strefach numeracyjnych, w których oferowana jest Era Domowa i Era Firmowa. Nowi operatorzy, od których można przenosić numer to: Datacom, Dialog, Długie Rozmowy, Mediatel, Petrotel oraz Telekomunikacja Kolejowa. Wcześniej, na tych samych warunkach, wprowadzono przenoszalność numerów stacjonarnych z TPSA, Netii i Multimediów.

Wystarczy jedna wizyta w punkcie sprzedaży sieci Era, aby dokonać wszelkich niezbędnych formalności związanych z zakupem Ery Domowej, a także przenieść numer. Wszyscy, którzy zdecydują się na przeniesienie numeru będą płacić abonament w wysokości 1 zł przez dwa pierwsze, pełne miesięczne cykle rozliczeniowe.

Obecnie z oferty Era Domowa i Era Firmowa korzysta ponad 100 tys. klientów. Znaczną cześć z nich stanowią osoby i firmy, które zdecydowały się przenieść numer od innego operatora. W ostatnich dwóch miesiącach to około 60% wszystkich aktywacji.

Telefon stacjonarny w sieci Era to alternatywa dla tradycyjnych telefonów stacjonarnych, która nie wymaga przeprowadzania żadnych prac instalacyjnych związanych z koniecznością planowania gniazdek, układania kabli lub budowaniem linii telefonicznych. Telefon jest aktywny od razu i działa w promieniu minimum 500 metrów od domu. Obecnie telefon stacjonarny w sieci Era dostępny jest dla ponad 90% ludności Polski.

źródło: Era

News Kiedy można przenieść numer do innej sieci?

Przeniesienie numeru do innej sieci to dobry sposób, by uzyskać dostęp do bardziej atrakcyjnej oferty bez różnych problemów organizacyjnych. Kiedy można to zrobić i dlaczego warto? czytaj więcej

News VoIP dla Biznesu – jako kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne

Posiadasz dużą firmę i stawiasz na dalszy rozwój pracowników? Szukasz ograniczenia kosztów, zachowując dobrą jakoś połączeń. VoIP od Peoplefone Polska z pewnością sprawdzi się w Twojej firmie. czytaj więcej

News SIPTRUNK – jako przyszłość telekomunikacji

SIPTRUNK to dedykowana usługa dla firm, które chcą korzystać z telefonii VoIP. Usługa jest realizowana za pomocą protokołu SIP (Session Initiation Protocol) stad nazwa SIP Trunk. Na jednym koncie SIP można prowadzić od jednej do kilkudziesięciu rozmów jednocześnie. Przewagą SIP TRUNK jest zdecydowanie mobilność. W żaden sposób firma nie jest związana z jednym miejscem, biurowcem, do którego operator dostarcza nam usługę. Niezależnie od lokalizacji możemy skorzystać z tej oferty, gdy mamy zapewniony dostęp do internetu. czytaj więcej