Od początku lipca br. użytkownicy FreecoNet dzwonią taniej na telefony komórkowe oraz numery stacjonarne abonentów TPSA. Niższe stawki połączeń wprowadził Crowley, który jest jednym z operatorów TelAreny - usługi w ramach FreecoNet.
Z obniżki cen rozmów skorzystają głównie ci użytkownicy FreecoNet, którzy dzwonią na numery TPSA oraz komórkowe z prezentacją numeru. Na połączenia stacjonarne z numerami TPSA, operator Crowley obniżył stawki o 1-2 grosze brutto - w zależności od kierunku, na który to połączenie jest wykonywane oraz porę dnia. Dzięki temu użytkownicy FreecoNet mogą rozmawiać przez telefon płacąc nawet 5 groszy brutto za minutę. Z kolei za połączenia telefoniczne z prezentacją numeru do sieci komórkowych można dzwonić za pośrednictwem operatora Crowley o ponad 20 proc. taniej, czyli już za 55 groszy brutto za minutę połączenia (przed obniżką – 69 groszy brutto).
Obniżka cen na połączenia z abonentami TPSA oraz telefonami komórkowymi to pierwszy etap obniżek cen rozmów telefonicznych użytkowników FreecoNet na TelArenie. W najbliższym czasie można spodziewać się dalszych spadków cen połączeń komórkowych i międzynarodowych.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej