Archiwalne

Kolejne strefy numeracyjne w IPFON

01.03.2007

Już od marca mieszkańcy dawnych województw - ciechanowskiego i suwalskiego (strefy numeracyjne: 0-23 i 0-87) - będą mogli skorzystać z usług operatora telefonii internetowej IPFON.

Dla mieszkańców tych rejonów Polski oznacza to bardzo atrakcyjną alternatywę dla tradycyjnych stacjonarnych operatorów telekomunikacyjnych. IPFON oferuje numer telefonu za darmo i najniższe stawki na połączenia. W ramach sieci IPFON rozmowy są bezpłatne, na numery stacjonarne w Polsce kosztują 9 groszy brutto za minutę, a za granicę już od 11 groszy brutto. Do tego naliczanie sekundowe i co najważniejsze - brak abonamentu.

źródło: IPFON

News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać

Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Brak wyjścia „na miasto” lub nie można dodzwonić się do Twojej firmy? Twój biznes wymaga nowych rozwiązań

Jeśli w twojej firmie jest centrala telefoniczna, to nieodłącznym elementem są też linie telefoniczne, które są do niej podłączone. Dzięki temu możesz swobodnie dzwonić ze swojego telefonu na biurku. Problem zaczyna się jednak wtedy, gdy do centrali jest podłączonych mniej linii telefonicznych, niż osób które chcą zadzwonić „na miasto”. A jeśli nawet wszyscy mogą dzwonić na zewnątrz firmy w jednym czasie, to już nikt do twojej firmy nie może się dodzwonić, ponieważ wszystkie linie są już zajęte przez pracowników firmy. Co wtedy? czytaj więcej