Archiwalne

"Kolor niech żyje" czyli niestandardowa kampania Samsung GALAXY Tab S

22.08.2014

"Kolor niech żyje” to główne hasło kampanii promującej najnowszy model tabletu firmy Samsung GALAXY Tab S – urządzenia oferującego wyjątkowo szeroki zakres nasyconych i wyraźnych kolorów. Kampania obejmuje swoim zasięgiem zarówno telewizję, Internet jak i działania niestandardowe.

Głównym celem kampanii wspierającej model GALAXY Tab S jest komunikowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcji, które zastosowano w najnowszym modelu tabletu Samsung. Wśród nich znajduje się przede wszystkim wyświetlacz Super AMOLED, zapewniający najwyższą jakość wyświetlanych obrazów i niezwykle dokładne odwzorowanie kolorów. Innymi cechami promowanymi w trakcie trwania kampanii jest wielozadaniowość tabletu, gwarantowana przez funkcję Multi Window, wbudowany czytnik linii papilarnych oraz nowoczesny design.

Kampania rozpoczęła się na początku lipca specjalnym konkursem, w którym zadaniem uczestników było zaprojektowanie grafiki stanowiącej interpretację hasła ,,Kolor niech żyje”. Przez cały czas trwania akcji zgłoszonych zostało prawie 300 prac. Zwycięski projekt doczekał się realizacji w formie muralu przy ulicy Polnej w Warszawie. Malowaniu muralu na ścianie przy stacji Metra Politechnika towarzyszyło dodatkowe wydarzenie – augmented reality, czyli multimedialny pokaz łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Pokazy odbywają się do 29 sierpnia.

Od połowy lipca trwa także kampania w największych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN) z wykorzystaniem narzędzi takich jak 15-sekunowe bumpery przed wieczornym wydaniem Wydarzeń i Prognozy pogody, spoty reklamowe oraz sponsoring pasma Superkino w TVN. Dodatkowo, widzowie sieci Cinema City mają okazję oglądać specjalnie przygotowane spoty kinowe promujące Samsung GALAXY Tab S. W ramach działań Online zaplanowano także internetową kampanię podzieloną na 5 odsłon. Każda z nich poświęcona będzie innej zalecie tebletu.

Elementy kampanii ,,Kolor niech żyje” widoczne są również w przestrzeni publicznej – billboardy nawiązujące do głównego motywu oglądać można już na Lotnisku Chopina w Warszawie, a 22 sierpnia specjalna zewnętrzna reklama zawisła przy CH Złote Tarasy.

Warto także wspomnieć, że GALAXY Tab S ogłoszony został niedawno oficjalnym tabletem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które rozgrywać się będą na polskich boiskach w sierpniu i wrześniu 2014 roku.

Jakie kolejne projekty przewiduje technologiczny producent? Wśród działań zaplanowanych na najbliższy czas wymienić można współpracę z liniami lotniczymi LOT, w ramach której powstanie specjalna aplikacja mobilna, a pasażerowie będą mieli szansę odbyć podróż kolorowym samolotem, pokrytym grafiką nawiązującą do motywu kampanii. Inną niestandardową akcją zapowiedzianą przez Samsung jest podświetlenie ulicy w jednym z polskich miast. Wszystkie działania pod hasłem ,,Kolor niech żyje!” podkreślać mają unikalną cechę Tab S – jakość obrazu ocierającą się o rzeczywistość.

Mural zaprojektowany został przez Good Looking Studio, kreację przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania Public Relations prowadzi Havas PR Warsaw.

źródło: Samsung

Samsung Pożegnaj stary smartfon – nowe Galaxy A6 i A6+ w wyjątkowej promocji

Samsung Galaxy A6 i A6+, najnowsze modele smartfonów marki Samsung, debiutują dziś w Polsce. Atrakcyjna oferta sprzedażowa obejmuje m.in. odkup starego urządzenia z dodatkowym bonusem w wysokości 250 PLN, a w przypadku modelu A6+ także prezent: głośnik JBL Flip 3. czytaj więcej

Samsung Samsung prezentuje Galaxy J6 z wyświetlaczem Infinity Display

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś Galaxy J6 – nowy smartfon wyposażony m.in. w bezramkowy wyświetlacz Infinity Display i skaner linii papilarnych. czytaj więcej

Samsung Anja Rubik kolejnym ambasadorem firmy Samsung

Anja Rubik, najbardziej znana polska top modelka, została twarzą kampanii promującej smartfony Galaxy S9 i S9+. Działania obejmują telewizję, prasę oraz digital. czytaj więcej

Samsung Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały. czytaj więcej

Samsung Samsung Galaxy A6 i A6+ - eleganckie i praktyczne smartfony w ofercie marki

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dzisiaj nową linię praktycznych smartfonów Galaxy A6 i A6+, wyposażonych w zaawansowane aparaty, wyświetlacze Infinity oraz oferujących m.in. uwierzytelnianie przy pomocy skanera twarzy. czytaj więcej

Samsung Samsung przedłuża promocję „Uwolnij 2 korzyści z Galaxy S8”

Uwolnij 2 korzyści z Galaxy S8 – najnowsza promocja marki Samsung, w ramach której klienci mogą m.in. odebrać cashback w wysokości 400 zł, została przedłużona do 13 maja. czytaj więcej

Samsung Samsung Galaxy S9 i S9+: rekordowa przedsprzedaż smartfonów

Galaxy S9 i S9+, najnowsze smartfony firmy Samsung, podbiły serca polskich konsumentów. W zakończonej w ubiegłym tygodniu przedsprzedaży, urządzenia pobiły rekord ustanowiony przez poprzednika. czytaj więcej

Samsung Samsung Electronics Polska zaprezentuje nowe rozwiązanie biznesowe dla portów lotniczych

Podczas kongresu Fly&More firma Samsung Electronics Polska zaprezentuje innowacyjne rozwiązanie pozwalające lotniskom i współpracującym z nimi firmom zwiększać przychody z działalności handlowej. Kongres odbędzie się 15 marca 2018 roku w G2A Arenie w Jasionce k. Rzeszowa. Samsung Electronics Polska jest partnerem technologicznym wydarzenia. czytaj więcej

Samsung Samsung wspiera Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie PyeongChang 2018

Firma Samsung Electronics po raz kolejny angażuje się w działania na rzecz ruchu paraolimpijskiego. Jako światowy partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (International Paralympic Committee, IPC) w kategorii urządzeń komunikacji bezprzewodowej oraz sprzętu komputerowego Samsung zapewni sportowcom i kibicom zaawansowane rozwiązania, dzięki którym będą oni mogli uchwycić swoje wyjątkowe przeżycia i dzielić się nimi z innymi. czytaj więcej

Samsung Pompa Team vs Pride – showmatch na stoisku #Samsung4Gamers podczas drugiego weekendu IEM Expo 2018

Pierwszy weekend IEM Expo 2018 za nami. Tysiące odwiedzających stoisko #Samsung4Gamers miało okazję zobaczyć, co Samsung wraz z siecią Komputronik oferują graczom i sprawdzić się w rozgrywkach w „Overwatch”, „Hearthstone”, „FIFA 18” i CS:GO. Podczas drugiego weekendu katowickiej imprezy będzie także okazja zobaczyć naprawdę z bliska jak wygląda pojedynek profesjonalistów. czytaj więcej

Samsung Pożegnaj stary smartfon – nowe Galaxy A6 i A6+ w wyjątkowej promocji

Samsung Galaxy A6 i A6+, najnowsze modele smartfonów marki Samsung, debiutują dziś w Polsce. Atrakcyjna oferta sprzedażowa obejmuje m.in. odkup starego urządzenia z dodatkowym bonusem w wysokości 250 PLN, a w przypadku modelu A6+ także prezent: głośnik JBL Flip 3. czytaj więcej

Samsung Samsung prezentuje Galaxy J6 z wyświetlaczem Infinity Display

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dziś Galaxy J6 – nowy smartfon wyposażony m.in. w bezramkowy wyświetlacz Infinity Display i skaner linii papilarnych. czytaj więcej

Samsung Anja Rubik kolejnym ambasadorem firmy Samsung

Anja Rubik, najbardziej znana polska top modelka, została twarzą kampanii promującej smartfony Galaxy S9 i S9+. Działania obejmują telewizję, prasę oraz digital. czytaj więcej

Samsung Adam Nawałka nowym ambasadorem marki Samsung

Trener Adam Nawałka został nowym ambasadorem marki Samsung. Pierwsze kampanie z jego udziałem promujące smartfony Galaxy S9 oraz telewizory QLED TV już wystartowały. czytaj więcej

Samsung Samsung Galaxy A6 i A6+ - eleganckie i praktyczne smartfony w ofercie marki

Firma Samsung Electronics zaprezentowała dzisiaj nową linię praktycznych smartfonów Galaxy A6 i A6+, wyposażonych w zaawansowane aparaty, wyświetlacze Infinity oraz oferujących m.in. uwierzytelnianie przy pomocy skanera twarzy. czytaj więcej

Samsung Samsung przedłuża promocję „Uwolnij 2 korzyści z Galaxy S8”

Uwolnij 2 korzyści z Galaxy S8 – najnowsza promocja marki Samsung, w ramach której klienci mogą m.in. odebrać cashback w wysokości 400 zł, została przedłużona do 13 maja. czytaj więcej

Samsung Samsung Galaxy S9 i S9+: rekordowa przedsprzedaż smartfonów

Galaxy S9 i S9+, najnowsze smartfony firmy Samsung, podbiły serca polskich konsumentów. W zakończonej w ubiegłym tygodniu przedsprzedaży, urządzenia pobiły rekord ustanowiony przez poprzednika. czytaj więcej

Samsung Samsung Electronics Polska zaprezentuje nowe rozwiązanie biznesowe dla portów lotniczych

Podczas kongresu Fly&More firma Samsung Electronics Polska zaprezentuje innowacyjne rozwiązanie pozwalające lotniskom i współpracującym z nimi firmom zwiększać przychody z działalności handlowej. Kongres odbędzie się 15 marca 2018 roku w G2A Arenie w Jasionce k. Rzeszowa. Samsung Electronics Polska jest partnerem technologicznym wydarzenia. czytaj więcej

Samsung Samsung wspiera Zimowe Igrzyska Paraolimpijskie PyeongChang 2018

Firma Samsung Electronics po raz kolejny angażuje się w działania na rzecz ruchu paraolimpijskiego. Jako światowy partner Międzynarodowego Komitetu Paraolimpijskiego (International Paralympic Committee, IPC) w kategorii urządzeń komunikacji bezprzewodowej oraz sprzętu komputerowego Samsung zapewni sportowcom i kibicom zaawansowane rozwiązania, dzięki którym będą oni mogli uchwycić swoje wyjątkowe przeżycia i dzielić się nimi z innymi. czytaj więcej

Samsung Pompa Team vs Pride – showmatch na stoisku #Samsung4Gamers podczas drugiego weekendu IEM Expo 2018

Pierwszy weekend IEM Expo 2018 za nami. Tysiące odwiedzających stoisko #Samsung4Gamers miało okazję zobaczyć, co Samsung wraz z siecią Komputronik oferują graczom i sprawdzić się w rozgrywkach w „Overwatch”, „Hearthstone”, „FIFA 18” i CS:GO. Podczas drugiego weekendu katowickiej imprezy będzie także okazja zobaczyć naprawdę z bliska jak wygląda pojedynek profesjonalistów. czytaj więcej