Archiwalne

Komputronik złotym partnerem DrayTek

12.05.2008

Komputronik SA dołączył do grona firm posiadających status Gold Partner DrayTek. Otrzymanie tego tytułu świadczy o najwyższym stopniu zaufania, partnerstwa oraz jakości oferowanych usług i produktów.

Status Gold Partner, nadawany przez firmę Brinet – wyłącznego dystrybutora sprzętu DrayTek w Polsce, oznacza osiągnięcie maksymalnego poziomu uczestnictwa w Programie Partnerskim Vigor Action. Brinet przyznaje ten tytuł firmom, które legitymują się najwyższymi kompetencjami i jakością świadczonych usług. Status Gold Partner DrayTek wymaga spełniania określonych kryteriów i nadawany jest tylko nielicznym podmiotom, które osiągnęły odpowiedni poziom umiejętności i wiedzy. Znak ten jest dowodem i gwarancją, że firma dostarcza produkty i usługi pochodzące z najwyższej półki.

Dla Komputronika SA tytuł Gold Partner DrayTek oznacza wyższy prestiż świadczonych usług, priorytetowe wsparcie dla klientów firmy, możliwość bezpłatnych wypożyczeń urządzeń oraz szeroko zakrojone szkolenia techniczne.

- Z firmą Brinet współpracujemy już od dłuższego czasu. Produkty DrayTek, które Brinet oferuje, to doskonałe urządzenia sieciowe cieszące się coraz większą popularnością wśród użytkowników. Cieszymy się z nadania nam tytułu Gold Partner DrayTek, bo to kolejny dowód, że jakość usług i produktów dostępnych w Komputroniku jest na najwyższym poziomie - mówi Ireneusz Skop, Produkt Manager Komputronik SA.

Status Gold Partner DrayTek posiadają już bydgoska firma R+PL Computer Systems, oraz CK ZNAK w Poznaniu i Warszawie.

źródło: DrayTek

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Peoplefone Polska S.A. złotym partnerem 3CX

Peoplefone Polska S.A. został złotym partnerem 3CX. Poziom GOLD w programie VoIP 3CX to jeden z rodzajów partnerstwa w pięciostopniowej hierarchii partnerów, który oferuje dostęp i prawo do sprzedaży pełnej oferty rozwiązań 3CX. Niesie on duże korzyści dla klientów Peoplefone Polska S.A, którzy mogą nabyć oprogramowanie 3CX z opieką wykwalifikowanego zespołu. Tytuł jest potwierdzeniem kompetencji oraz doświadczenia i wysokiej jakości usług świadczonych klientom przez operatora telekomunikacyjnego. czytaj więcej