Zobacz więcej na Plus.pl.
We wtorek 15 marca Spółka Polkomtel SA została poinformowana o decyzji Prezesa UOKIK w sprawie nałożenia kary w wysokości 130.689.900 PLN za rzekomy brak współdziałania w toku kontroli Urzędu w Polkomtel SA. W naszej ocenie decyzja ta została podjęta bezpodstawnie. Polkomtel SA w pełni i przez cały czas współpracował z UOKIK w trakcie prowadzonej kontroli w zakresie przewidzianym prawem. Polkomtel SA nie był i nie jest stroną jakiegokolwiek niedozwolonego porozumienia z innymi podmiotami. Spółka odwoła się do decyzji Prezesa UOKIK do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Sprawa związana jest z kontrolą rozpoczętą przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów 2 grudnia 2009 r., w związku z podejrzeniem zmowy dotyczącej braku współpracy z monopolistą na hurtowym rynku usługi telewizji mobilnej DVB-H, tj. Spółką INFO-TV-FM Sp. z o.o.
Współpraca Polkomtel SA z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o., Polską Telefonią Komórkową Centertel Sp. z o.o. i P4 Sp. z o.o. w projekcie dotyczącym telewizji mobilnej odbywała się zgodnie z prawem, w oparciu o wspólną spółkę czterech operatorów, na powołanie której UOKIK wydał zgodę wyrażoną w decyzji nr DKK-94/08 z dnia 5 grudnia 2008r.
Należy podkreślić, że Polkomtel SA w pełni współpracował z UOKIK i nie był stroną żadnego niedozwolonego porozumienia.
Polkomtel S A wielokrotnie podnosił zarzuty dotyczące naruszeń prawa przez pracowników Urzędu w trakcie czynności kontrolnych przeprowadzonych w siedzibie Spółki w grudniu 2009 r. W ocenie Spółki decyzja o nałożeniu administracyjnej kary pieniężnej za rzekome niewspółdziałanie w toku kontroli po upływie ponad 14 miesięcy od zdarzeń oraz jej wysokość nie może mieć na celu ochrony prawa.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa Spółka odwoła się od decyzji do Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
źródło: Polkomtel
News Jak naładować telefon szybciej?
W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcejNews Czy warto ubezpieczyć telefon?
Dla wielu z nas telefon komórkowy stał się przedmiotem, bez którego nie wyobrażamy sobie codziennego funkcjonowania. Służy nie tylko do komunikacji, ale jest także centrum zarządzania naszym życiem prywatnym i zawodowym. W związku z tym, pojawia się pytanie o zabezpieczenie tego cennego urządzenia. Czy warto ubezpieczyć telefon?
czytaj więcej