Archiwalne

Kreskówki z oferty Cartoon Network bez opłat w UPC NA ŻĄDANIE

12.05.2010


Od dziś użytkownicy UPC NA ŻĄDANIE zyskują bez dodatkowych opłat dostęp do seriali dla dzieci i młodzieży znanych z popularnego kanału Cartoon Network.

UPC dba o to, by rodzice mogli wybierać dla swoich dzieci atrakcyjne propozycje filmowe zarówno o walorach rozrywkowych, jak i edukacyjnych. Dlatego też, propozycje dla najmłodszych są ważnym elementem UPC NA ŻĄDANIE. Od dziś oferta UPC NA ŻĄDANIE zostaje wzbogacona o kreskówki oraz seriale dla dzieci i młodzieży, znane ze stacji Cartoon Network. Propozycje z tej oferty dostępne będą bez dodatkowych opłat. W każdym miesiącu najmłodsi widzowie będą mogli wybierać spośród 30 odcinków seriali takich, jak: „Atomówki”, „Ben 10”, „Laboratorium Dextera”, „Dom dla zmyślonych przyjaciół Pani Foster” czy „Tajemniczy Sobotowie”. Nowe kreskówki i seriale będzie można znaleźć w sekcji „Dla dzieci”, w której pojawi się zakładka „Cartoon Network”.

UPC NA ŻĄDANIE dla dzieci i rodziców
Młodzi widzowie znajdą także inne propozycje dostępne bezpłatnie w ofercie UPC NA ŻĄDANIE – hity kanału JimJam, m.in. „Bob Budowniczy”, „Roztańczona Angelina” i „Strażak Sam”, oraz film familijny „Dzieciaki z Wyspy Skarbów. Potwór z Wyspy Skarbów”, który można oglądać do końca maja br. Z kolei, przez cały czerwiec będzie można oglądać bez opłat trzecią część trylogii zatytułowaną: „Dzieciaki z Wyspy Skarbów. Tajemnica Wyspy Skarbów”.

Ponadto, w UPC NA ŻĄDANIE młodzi widzowie znajdą obecnie 23 pełnometrażowe filmy familijne i dla dzieci, wśród nich hity takie, jak: pięć części przygód Harry’ego Pottera, „Most do Terabithii”, „Lassie”, „Artur i Minimki”, „Charlie i fabryka czekolady”, „Zebra z klasą”, czy „Step Up 2”.

By ułatwić poruszanie się po menu UPC NA ŻĄDANIE, od niedawna w kategorii „Dla dzieci” dostępne są trzy zakładki: „Filmy”, „Cartoon Network” i „JimJam”, które zastąpiły podział na grupy wiekowe: „Do 6 lat” i „Od 6 lat”.

W ramach UPC NA ŻĄDANIE dostępnych jest już ponad 240 filmów, w tym około 30 produkcji fabularnych i dokumentalnych, dostępnych w jakości HD. Obecnie z UPC NA ŻĄDANIE korzystać mogą wszyscy abonenci Telewizji Cyfrowej UPC z Warszawy i kilkunastu okolicznych miejscowości. Zasięg UPC NA ŻĄDANIE będzie sukcesywnie rozszerzany. W następnej kolejności usługa ta pojawi się w Trójmieście oraz aglomeracji katowickiej. Do końca roku UPC NA ŻĄDANIE będzie dostępne dla około 75% klientów usługi telewizji cyfrowej.

źródło: UPC

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej

UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska

UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa

• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej

UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska

Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcej

UPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?

Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska

• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej

UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view

Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcej

UPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV

UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcej

UPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku

W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcej

UPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne

Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcej