W dziewiątej edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2009, przyznano marce Era Kryształowe Godło Zaufania.
W dziewiątej edycji największego europejskiego badania konsumenckiego European Trusted Brands 2009, przeprowadzanego dorocznie przez magazyn Reader’s Digest, konsumenci nagrodzili złotymi i kryształowymi godłami marki, które darzą największym zaufaniem. Podobnie jak w latach ubiegłych, w kategorii Operator Telefonii Komórkowej klienci w Polsce wybrali sieć Era, przyznając jej Kryształową Statuetkę.
Kryształowe Godła European Trusted Brands 2009 otrzymują marki, które w badaniu uzyskały najwyższe notowania w czterech kryteriach: jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, znajomość potrzeb klienta. Marka Era uzyskała najwyższe oceny respondentów w Polsce pod względem kryterium „wartości w stosunku do ceny”. W badaniu markę Era najczęściej wskazywały osoby zdecydowane (65 %) i otwarte (61 %).
Dziewiąta edycja badania European Trusted Brands 2009 została przeprowadzona w 16 krajach europejskich.
źródło: Era