Już w sierpniu 2008 osoba, która kupi pakiet startowy operatora będzie mieć dużą szansę by stać się 100 tysięcznym klientem MOBILKING.
Szczęśliwiec będzie mógł zabrać osobę towarzyszącą do prawdziwej piłkarskiej mekki, na mieszczący blisko 100 tysięcy osób stadion Camp Nou w Barcelonie oraz obejrzeć wybrany mecz Champions League. Wymarzona wygrana dla każdego piłkarskiego kibica zostanie przyznana osobie, która uaktywni kartę MOBILKING jako 100 tys.
MOBILKING już po trzech miesiącach przekonał do siebie blisko 50 tysięcy osób, by po kolejnych trzech miesiącach uzyskać dwukrotnie wyższy wynik. Jedna niska cena do wszystkich sieci, bez ukrytych opłat, ogólnopolski zasięg, profesjonalna obsługa klienta, szeroka sieć sprzedaży i dopasowana oferta sprawiły, że do MOBILKING przekonało się tysiące Polaków. Sama marka osiągnęła 80 proc. rozpoznawalności wspomaganej wśród młodych mężczyzn. Dodatkowo 80 proc. młodszej widowni deklaruje, że widziała reklamę MOBILKING.
„Szansa na 100 tys. klientów już po pół roku działalności pokazuje jak potrzebny był w Polsce operator dla prawdziwych facetów. Udowodniliśmy, że jest w naszym kraju miejsce na nowe, świeże pomysły, jakim jest MOBILKING. Uważamy, że jesteśmy na dobrej drodze by przekonać każdego Prawdziwego Faceta w kraju do wyboru naszych usług” – mówi Tomasz Rudnicki, Prezes MOBILKING.
Jak informuje MOBILKING, pakiety startowe MOBILKING sprzedają się w tempie 1000 sztuk dziennie. Tak dobry wynik możliwy jest dzięki efektywnej sprzedaży jak i atrakcyjnym konkursom, takim jak: MOCNY PREZENT i IGRZYSKA MOCY. Nie bez znaczenia było także poszerzenie sieci sprzedaży, która liczy już 35 tysięcy punktów oferujących zestawy startowe oraz 50 tysięcy punktów, w których można doładować konto.
źródło: MobilKing