Archiwalne

Ładnie zgrana oferta - rusza kolejny etap kampanii reklamowej PLAY

24.05.2007

Zobacz więcej na Play.pl.

Od 25 maja 2007, sieć Play będzie emitowała nowe reklamy w zupełnie innym stylu niż te, które prezentowała dotychczas.

Jak informuje Play: w przeciwieństwie do innych telefonii korzyści dla klientów PLAY są identyczne w ofercie na kartę i w abonamencie. Są też idealnie zgrane, dlatego ich najważniejsze elementy warto przedstawić razem w jednej reklamie: niskie stawki do wszystkich sieci, mnóstwo dodatkowych złotówek i minut gratis, MMS-y tak samo tanie jak SMS-y. Równie pięknie zgrane są pływaczki synchroniczne, które w fioletowo-białych kostiumach tworzą perfekcyjne, artystyczne układy w telewizyjnej reklamie PLAY. W kampanii prasowej również wykorzystany jest motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych. 

„PLAY konsekwentnie wykorzystuje artystyczny przekaz reklamowy, zupełni inny od dotychczas obecnych na rynku, wyznaczając przy tym nową estetykę. ” – powiedział Jacek Hensler, Dyrektor Marketingu PLAY.

Zobacz reklamę (plik: mpg, rozmiar: 4,85 MB)

źródło: Play

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej