W celu zapewnienia dotychczasowym Klientom tradycyjnych operatorów pełnego zestawu usług telefonicznych za bardzo konkurencyjną cenę, a co najważniejsze zachowanie dotychczasowego numeru, usługę przenoszenia wprowadził do swej oferty easyCALL.
Przenoszenie numeru polega na zachowaniu dotychczasowego numeru telefonu przy zmianie operatora telekomunikacyjnego. Usługa ta jest ważnym elementem wzmacniającym konkurencję w telekomunikacji, operatorzy muszą teraz konkurować nie tylko ofertą dla nowych abonentów, ale również dotychczasowych, którzy mogą zmienić operatora zabierając ze sobą dotychczasowy numer, będący dotychczas barierą blokującą migrację Klientów.
- Po okresie testów, w trakcie którego przenieśliśmy kilkaset numerów, usługa ta została już udostępniona 200000 naszych klientów - mówi Michał Jakubowski z easyCALL. - Wszyscy, którzy chcą teraz przenieść swój telefon do naszej sieci, mogą poprzez naszą stronę internetową złożyć wniosek o przeniesienie numeru oraz przygotować wszystkie potrzebne dokumenty - należy je wydrukować, podpisać i wysłać do nas - wszelkie formalności przeprowadzimy w imieniu klienta - wyjaśnia Michał Jakubowski.
Do sieci easyCALL można się przenieść od ośmiu operatorów, są to: Telekomunikacja Polska, Netia, Exatel, Mediatel, Crowley, MNI, Polska Telefonia Cyfrowa (operatora sieci Era) oraz z TK Telekom.
Usługa przenoszenia numerów z sieci wymienionych wyżej operatorów do easyCALL jest dostępna w 33 strefach numeracyjnych: krakowskiej (012), tarnobrzeskiej (015), przemyskiej (016), rzeszowskiej (017), warszawskiej (022), płockiej (024), katowickiej (032), bielsko-bialskiej (033), częstochowskiej (034), kieleckiej (041), łódzkiej (042), sieradzkiej (043), skierniewickiej (046), radomskiej (048), bydgoskiej (052), włocławskiej (054), elbląskiej (055), gdańskiej (058), słupskiej (059), poznańskiej (061), kaliskiej (062), leszczyńskiej (065), zielonogórskiej (068), wrocławskiej (071), opolskiej (077), lubelskiej (081), białostockiej (085), olsztyńskiej (089), szczecińskiej (091), koszalińskiej (094), gorzowskiej (095).
Równocześnie użytkownik sieci easyCALL może przekazać swoje dane do ogólnopolskiego spisu abonentów - także do książek telefonicznych wydawanych przez TP oraz biura numerów, może wykonywać połączenia na numery alarmowe, wysyłać i odbierać faksy - i to zarówno za pośrednictwem komputera jak i tradycyjnego faksu.
- Telefon w easyCALL jest obecnie w pełni funkcjonalnym odpowiednikiem tradycyjnego telefonu - na przykład takiego jaki jest dostępny w sieci Telekomunikacji Polskiej, Netii czy Dialogu - podkreśla Michał Jakubowski. - Jest jednak odpowiednikiem znacznie tańszym, bazując bowiem na rozwiązaniach telefonii internetowej VoIP, easyCALL jest w stanie zaoferować z jednej strony dużo niższe ceny połączeń niż konkurencyjni, tradycyjni operatorzy, z drugiej zaś dzięki możliwości kontroli połączeń i ich kosztów w czasie rzeczywistym, za pomocą darmowego billingu on-line, pozwala oszczędzić na rachunkach telefonicznych - dodaje Michał Jakubowski.
źródło: easyCALL