Marka Nokia otrzymała I miejsce w kategorii „Telefony Komórkowe” w IV edycji programu Laur Konsumenta realizowanym przez Rzecz o Biznesie – dodatek do dziennika Rzeczpospolita.
Nokia została oceniona przez konsumentów biorących udział w programie jako najbardziej rozpoznawana marka, cechująca się najlepszą jakością, wzornictwem i innowacyjnością. Największa ilość respondentów właśnie markę Nokia zarekomendowałoby znajomym w oparciu o własne doświadczenia.
Badania w ramach programu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta wyłaniające najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku zostały w tym roku przeprowadzone po raz czwarty. Celem badań jest określenie poziomu powszechnego wzrostu popularności produktów i usług, znajomości marek oraz opinie na ich temat. Badania przeprowadzane są cyklicznie od stycznia do sierpnia za pomocą ankiet telefonicznych (gospodarstwa domowe, firmy), elektronicznych, a także bezpośrednich (ankieterzy w 12 największych miastach w Polsce). Liczba respondentów to ok. 5 000 osób. W tegorocznej edycji konkursu istotną rolę odgrywalo również głosowanie czytelników dodatku Rzecz o Biznesie w Rzeczpospolitej.
„Opinia klientów o naszych produktach i usługach ma dla nas kluczowe znaczenie” – mówi Slavomir Vaskovic, dyrektor marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację. „Cieszę się, że konsumenci znają, wysoko oceniają i polecają innym markę Nokia, czego dowodem jest Laur Konsumenta. Jednocześnie wyróżnienie to jest dla nas potwierdzeniem, że rozwiązania stosowane w urządzeniach Nokia są na najwyższym poziomie” – dodaje Vaskovic.
źródło: Nokia