Archiwalne

Laur Konsumenta 2008 dla Nokia

30.09.2008

Marka Nokia otrzymała I miejsce w kategorii „Telefony Komórkowe” w IV edycji programu Laur Konsumenta realizowanym przez Rzecz o Biznesie – dodatek do dziennika Rzeczpospolita.

Nokia została oceniona przez konsumentów biorących udział w programie jako najbardziej rozpoznawana marka, cechująca się najlepszą jakością, wzornictwem i innowacyjnością. Największa ilość respondentów właśnie markę Nokia zarekomendowałoby znajomym w oparciu o własne doświadczenia.

Badania w ramach programu konsumenckiego Laur Konsumenta/Klienta wyłaniające najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku zostały w tym roku przeprowadzone po raz czwarty. Celem badań jest określenie poziomu powszechnego wzrostu popularności produktów i usług, znajomości marek oraz opinie na ich temat. Badania przeprowadzane są cyklicznie od stycznia do sierpnia za pomocą ankiet telefonicznych (gospodarstwa domowe, firmy), elektronicznych, a także bezpośrednich (ankieterzy w 12 największych miastach w Polsce). Liczba respondentów to ok. 5 000 osób. W tegorocznej edycji konkursu istotną rolę odgrywalo również głosowanie czytelników dodatku Rzecz o Biznesie w Rzeczpospolitej.

„Opinia klientów o naszych produktach i usługach ma dla nas kluczowe znaczenie” – mówi Slavomir Vaskovic, dyrektor marketingu Nokia na Polskę, Czechy i Słowację. „Cieszę się, że konsumenci znają, wysoko oceniają i polecają innym markę Nokia, czego dowodem jest Laur Konsumenta. Jednocześnie wyróżnienie to jest dla nas potwierdzeniem, że rozwiązania stosowane w urządzeniach Nokia są na najwyższym poziomie” – dodaje Vaskovic.

źródło: Nokia

News Przejście z ISDN na VoIP - Nowoczesna Telefonia Dla Firm

Przez wiele lat w telekomunikacji, dominowała technologia ISDN. Było niezbędnym rozwiązaniem dla firm, które potrzebowały stałych połączeń telefonicznych oraz dostępu do podstawowych funkcji cyfrowych telefonii, ponieważ umożliwia jednoczesne przesyłanie danych i głosu. Nowocześniejsze rozwiązania VoIP wypierają ISDN, pomimo jego zalet, takich jak niezawodność i jakość połączeń. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Dobry i tani telefon – czy to możliwe?

Smartfon jest nieodłączną częścią naszej codzienności, która wymaga nieograniczonego oraz ciągłego dostępu do informacji. Jest mały, poręczny i zawsze pod ręką. Służy nie tylko do dzwonienia czy wysyłania wiadomości, ale i do rozrywki, przeglądania social mediów, odpisywania na maile czy pracy zdalnej. Wybór modeli o przeróżnych parametrach jest ogromny – jednocześnie jednak staje się niebywale trudny. Czy da się kupić dobry i tani telefon? O tym w dzisiejszym artykule! czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej