Archiwalne

Laur Konsumenta dla telefonu LG ARENA

14.07.2009

Telefon LG Arena (KM-900) dostępny na polskim rynku od maja 2009 zdążył już podbić serca polskich konsumentów, o czym świadczy zdobycie tytułu Laur Konsumenta 2009. Nagrodę przyznano LG Arenie za zajęcie 1 miejsca w rankingu najpopularniejszych produktów i usług w kategorii Telefony Komórkowe.

– Cieszę się, że udało nam się zdobyć tak cenne wyróżnienie, jakim jest „Laur konsumenta 2009”. Oznacza to, że praca zespołów badawczych, inżynierów i designerów, żeby sprostać często nie wyrażonym wprost oczekiwaniom użytkowników, zwraca się w najcenniejszym dla nas kapitale, jakim jest zaufanie konsumentów” – powiedział Paweł Łojewski, Brand Manager GSM firmy LG Electronics Polska.

Gdy w maju 2009 telefon LG Arena zawitał na polski rynek było już wiadomo, że nowy interfejs S-Class to zupełnie nowe podejście do komunikacji pomiędzy urządzeniem a użytkownikiem. Rozwiązanie to bez przeszkód trafiło w gusta polskich konsumentów, każdy mógł poznać funkcjonalność intuicyjnej obsługi telefonu odwiedzając stronę arena.lgmobile.com. Preferencje polskich konsumentów nie są odosobnione - telefon został zauważony także przez międzynarodowe grono jury, które pod koniec czerwca przyznało firmie LG złotą statuetkę iF Communication Design Award za nowy typ interfejsu S-Class w telefonie LG Arena.

Polski program Laur Konsumenta to przeprowadzane od pięciu lat przez firmę Grupa Media Partner sondaż na temat nastrojów konsumentów, ich preferencji i zaufania wobec marek. Wyniki pozwalają wyłonić najpopularniejsze produkty i usługi na krajowym rynku. Telefon LG Arena uplasował się na 1 miejscu w kategorii Telefony Komórkowe. Badana była przede wszystkim znajomość marki, chęć rekomendacji znajomym, przywiązanie klienta oraz opinie na temat jakości i innowacyjność.

Robert Kowalski, dyrektor programu Laur Konsumenta: LG Arena jako multimedialny telefon z dobrym pomysłem na jego obsługę okazał się bardzo popularny szczególnie wśród młodych ludzi. Nie dziwię się, że został nagrodzony, myślę, że producenci, którzy starają się zrozumieć użytkowników zawsze będą mieli przewagę w prowadzonym przez nas badaniu.

źródło: LG