Archiwalne

'Lepiej nie kłam, że nie było zasięgu'

30.05.2008

Zobacz więcej na Play.pl.

"Lepiej nie kłam, że nie było zasięgu" to nowa kampania operatora Play.

Najnowsza kampania Play ma za zadanie poinformować konsumentów, że Play – pierwszy multimedialny operator telefonii komórkowej - ma obecnie największy zasięg w Polsce.

W 15-sekundowym spocie, przygotowanym przez agencję Brain, przedstawiona została żartobliwa historyjka o mężczyźnie, który próbował wmówić swojej partnerce, że był poza zasięgiem – i co z tego wynikło. Film w zabawnej formie pokazuje, że - gdzie jak gdzie - ale w Play na wymówkę o słabym zasięgu nikt się już nie nabierze.

Obejrzyj film (plik mpg, 2,08 MB). Zobacz zasięg sieci Play.

źródło: Play

News Zdalne sterowanie jacuzzi: Jak to działa i jakie oferuje możliwości?

Zdalne sterowanie jacuzzi to nowoczesne rozwiązanie, które znacznie zwiększa komfort korzystania z tego rodzaju relaksu. Dzięki technologii można zarządzać różnymi funkcjami jacuzzi za pomocą smartfona. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Taśmy naprawcze – must have każdego domu

Drobne, ale i większe uszkodzenia rozmaitych elementów a naszych domach to niestety chleb powszedni. Często kiedy dojdzie do drobniejszej awarii okazuje się, że nie jesteśmy w stanie samodzielnie sprostać naprawie, a wezwanie fachowca może okazać się nazbyt kosztowne. Zaczynamy w takich właśnie sytuacjach często żmudną naukę i staramy się samodzielnie naprawić usterki domowe. Wszak to nie tylko sporo oszczędności, ale również źródło dużej satysfakcji dla wielu osób dbających o swój dom. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Centrala telefoniczna online - od czego zacząć i jak ją wdrożyć w swojej firmie?

Jeżeli jesteś początkującym przedsiębiorcą, na pewno zastanawiasz się jakie narzędzia wprowadzić do swojej firmy, aby jak najlepiej przygotować odpowiednie środowisko pracy dla swoich pracowników z Biura Obsługi Klienta. W tym celu warto poznać możliwości i funkcje, jakie posiada centrala telefoniczna online. czytaj więcej