LG Electronics, międzynarodowy koncern obecny w 150 krajach, objął funkcję sponsora strategicznego nad Festiwalem Młodej Kultury ‘80+. W związku z tym wydarzeniem Festiwal zmienia swoją nazwę na Festiwal Młodej Kultury ‘80+ - Life’s good.
Określenie LG „Life’s good” w pełni oddaje ideę firmy, która dostarcza Klientom produkty o najwyższej jakości, przynoszące pełną satysfakcję. Jak informuje LG, osoby korzystające z produktów LG cenią osiągnięcia technologii, niebanalny i nowoczesny design oraz prostotę obsługi i funkcjonalność.
LG Electronics zdecydowało się na współpracę z Festiwalem Młodej Kultury ‘80+, aby wcielać w życie coraz popularniejsze na świecie trendy sponsoringu kultury. Dzięki wsparciu LG, Festiwal zyskuje prestiż i poparcie jednej z największych firm nowych technologii na świecie.
”Cieszymy się, że LG jako marka łącząca nowe technologie i nowoczesny design może zaangażować się we wspieranie i rozwijanie zdolności artystycznych młodych ludzi. Mamy również nadzieję, że sztuka, którą tworzą, będzie mogła być utrwalona i zaprezentowana dalej właśnie za pomocą produktów LG, jak telefony komórkowe” – mówi Grzegorz Kania, dyrektor ds. Sprzedaży GSM w LG Electronics.
„Pozyskiwanie funduszy na propagowanie kultury, w szczególności młodej i alternatywnej, jest w Polsce bardzo trudne i wyjątkowo czasochłonne. Gdyby nie LG nie moglibyśmy należycie nagrodzić wszystkich artystów występujących na Festiwalu, a uważamy, że ich praca, pomysły i energia są warte godnego honorarium” – mówi Anna Maria Żurek, koordynator Festiwalu.
Pozostałymi sponsorami są Bierhalle, Fundacja BGŻ, natomiast funkcję sponsorów artystycznych objęły następujące firmy: ArtOfWall, Creative Friends Studio, TR Studio.
źródło: LG