Archiwalne

Logo sieci Era w rękach artystów - konkurs na modyfikację logotypu

09.04.2010


Polska Telefonia Cyfrowa ogłosiła konkurs na najciekawszy projekt na modyfikację logo sieci Era. Do udziału w konkursie pt. ”Logo, jak nowe” zaproszono studentów, absolwentów oraz wykładowców Akademii Sztuk Pięknych.

Od chwili wprowadzenia na rynek marki Era w 1996 roku logotyp pozostawał w swojej zasadniczej formie niezmienny. W tym samym czasie, przez prawie 14 lat, zmieniło się otoczenie społeczne i gospodarcze, a sama oferta PTC intensywnie rozwijała się poszerzając portfolio usług o kolejne obszary, takie jak: Internet, telefonia stacjonarna, multimedia oraz różnego rodzaju aplikacje i rozwiązania dla firm. Era, pierwsza polska marka telefonii mobilnej, jest jedną z najbardziej wartościowych i najwyżej cenionych marek na rynku. Ze względu na obfitującą w wyzwania teraźniejszość oraz pełną nowych możliwości przyszłość, PTC postanowiła zmodyfikować symbol, za którym stoją wartości marki Era.

Odmienione logo stanie się wizytówką przyjaznej, otwartej, nowoczesnej i dynamicznej marki, będącej prekursorem nowatorskich rozwiązań, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowej wiarygodności i zaufania, jakim darzą ją obecni oraz potencjalni klienci.

W ramach konkursu na twórców najlepszych pomysłów na zmodyfikowany znak słowno-graficzny marki Era czekają nagrody. Z regulaminem konkursu można zapoznać się na http://www.era.pl/, pod adresem http://www.era.pl/pl/strona_korporacyjna/sponsoring/konkurs_na_nowe_logo_ery.

źródło: Era

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Jak rozpoznać potencjał bezlusterkowca Canon w fotografii?

Pierwsze aparaty pozbawione lustra zyskały popularność dzięki niewielkiej wadze i kompaktowym gabarytom, co umożliwiło wygodniejsze korzystanie z nich w terenie. Dziś zainteresowanie tym segmentem systematycznie rośnie, a producenci prześcigają się w udoskonalaniu kolejnych generacji. W przypadku marki Canon od kilku lat trwa intensywny rozwój nowych rozwiązań, które sprostają oczekiwaniom zarówno początkujących miłośników fotografii, jak i profesjonalistów. Nowoczesne modele oferują rewelacyjną jakość obrazu, a dostępność coraz większej liczby dedykowanych obiektywów sprawia, że można je dopasować do rozmaitych potrzeb. Dzięki temu bezlusterkowiec Canon nie jest już traktowany jako sprzęt „do torby podróżnej”, lecz pełnoprawne narzędzie kreatywnego działania. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Kto dzwoni? Jak sprawdzić nieznany numer w sieci?

Prawie codziennie ktoś do nas dzwoni - na ekranie naszego urządzenia pojawia się wówczas komunikat o połączeniu, które pochodzi z konkretnego numeru. Zazwyczaj powiązany jest on z jakimś kontaktem z naszej listy - nasz numer mają przecież znajomi, przyjaciele czy rodzina. Zdarza się jednak, że nie znamy numeru, który próbuje się z nami skontaktować. Może budzić to uzasadniony niepokój - zwłaszcza w świetle oszustw czy naciągnięć telefonicznych. Okazuje się jednak, że w większości przypadków możemy sprawdzić, kto do nas dzwoni. czytaj więcej