Archiwalne

Marki PTC najmocniejszymi markami telekomunikacyjnymi

10.12.2008

Era uznana została za najmocniejszą markę telekomunikacyjną w Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek dziennika Rzeczpospolita.

Prestiżową nagrodę MARQA 2008 odebrał wczoraj, 9 grudnia br., Klaus Hartmann, prezes zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej.

Marka Era, obecna na rynku od 12 lat otrzymała pierwsze miejsce w kategorii telekomunikacja wyprzedzając wszystkich konkurentów. W tym samym rankingu marka Heyah zajęła wysokie piąte miejsce i tym samym została uznana za najmocniejszą markę na rynku usług przedpłaconych.

Ranking Rzeczpospolitej jest jedynym w Polsce zestawieniem polskich marek pod względem danych finansowych połączonych ze szczegółowym badaniem opinii konsumentów. W tegorocznej edycji organizatorzy przeanalizowali ponad 400 marek, z czego 330 znalazło swoje miejsce na liście. W sondażu przeprowadzonym przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Presspubliki badano, m.in., preferencje konsumentów, lojalność klientów, prestiż i postrzeganie jakości marki.

źródło: Era

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czy lajki IG wciąż mają znaczenie dla widoczności konta?

W dzisiejszych czasach Instagram nie jest tylko platformą do dzielenia się zdjęciami, ale także narzędziem do budowania marki osobistej lub marki przedsiębiorstwa. W związku z tym wielu użytkowników Instagrama zastanawia się, jak zwiększyć widoczność swojego konta. Jeszcze do niedawna, duże wpływ na ten aspekt miały interakcje pod publikowanymi postami. Z tego powodu wielu użytkownikom zależało na uzyskiwaniu polubień i komentarzy. Czy ta strategia wciąż ma sens? Odpowiadamy. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak sklepy mogą zwiększyć swoje cyberbezpieczeństwo w sezonie świątecznym?

Okres zimowy oznacza dla sprzedawców nie tylko wzmożoną aktywność handlową, ale i zwiększone ryzyko ataku. Hakerzy kierują swoją uwagę zwłaszcza tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, a do takich zdecydowanie należą zakupy przedświąteczne. Jednak bezpośrednim celem cyberprzestępców są nie tylko finanse. Ze względu na obecną cyfryzację i wszechobecność płatności online, potężna ilość wrażliwych danych przechowywanych przez organizacje detaliczne stanowi ogromną zachętę dla wielu hackerów czytaj więcej