Polska Telefonia Cyfrowa wprowadza do swojej oferty najnowszy model smartfona - MDA Compact V. Telefon będzie dostępny w sprzedaży od 19 października 2009.
MDA Compact V wyposażono w dotykowy ekran o przekątnej 3.2 cala i rozdzielczości 480x800. Dzięki technologii HSPA urządzenie pozwala na ściąganie danych z prędkością do 7,2 Mbps, a wysyłanie do 2,0 Mbps. Pozwala to na komfortowe korzystanie z Internetu i aplikacji bazujących na transmisji danych. Telefon pracuje w oparciu o system operacyjny Windows Mobile 6.1 Professional. Wyposażony jest w aparat fotograficzny o rozdzielczości 5 Megapixeli z autofocusem oraz odbiornik GPS. Standardowo w telefonie zainstalowane są, m.in., aplikacje biurowe Microsoft Office Mobile, program do przeglądania plików PDF, odtwarzacz muzyczny i inne.
Użytkownikom MDA Compact V zostanie udostępniona aktualizacja oprogramowania do najnowszej wersji - Windows Phone 6.5.
źródło: Era
News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?
Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej