Archiwalne

MediaTel o swoich wynikach w IV kw. 2007

15.02.2008

MediaTel SA poinformował o swoich wynikach w IV kwartale 2007 roku, który jak informuje operator był bardzo udany dla Spółki.

Dzięki realizacji przedstawionej w październiku 2007 strategii zakładającej wzrost przychodów w zakresie współpracy z operatorami zagranicznymi i krajowymi wartość sprzedaży osiągnęła wynik w wysokości 16.3 mln. zł uzyskując tym samym najwyższy poziom od czterech kwartałów. W porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego przychody w IV kwartale zwiększyły się o 20%. Należy też podkreślić, iż w IV kwartale 2007 roku rozpoczęły się procesy akwizycje eTel Polska Sp. z o.o. i Elterix Holding Sp. z o.o., które w znacznym stopniu wpłyną na poprawę wyników Spółki w roku 2008.

- Patrząc na rok 2008 widzimy dalsze szanse szybkiego wzrostu przychodów jak również poprawę wyników finansowych, które w 2007 roku obciążone były jeszcze nie rozwiązanymi kwestiami z lat poprzednich. Dalszy rozwój Spółki oraz znaczna poprawa rentowności będzie skutkiem konsekwentnie realizowanej strategii, której założeniem jest rozwój poprzez akwizycje, dbałość o kosztową stronę działalności Spółki oraz realizacja synergii wynikających z przejmowania innych podmiotów. – powiedział Prezes Zarządu Marcin Kubit.

W październiku ubiegłego roku władze spółki MediaTel przyjęły nową strategię rozwoju, którą obecnie sukcesywnie wdrażają. Jej główne założenia to: współpraca z zagranicznymi i krajowymi operatorami w zakresie hurtowej wymiany ruchu, budowa silnej pozycji na rynku klientów biznesowych, wdrożenie innowacyjnych technologii, a przede wszystkim przejęcia i akwizycje firm z branży telekomunikacyjnej.

- Najważniejsze jest to, że realizacja przyjętej strategii przyczynia się do tworzenia wartości dla akcjonariuszy i ze względu na planowaną skalę rozwoju Firma staje się atrakcyjna dla inwestorów – podsumował Prezes.

źródło: MediaTel

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Czy polskie dzieci są uzależnione od smartfonów?

Smartfony to już nieodłączny element naszego codziennego życia. Dotyczy to zarówno dorosłych jak i dzieci. Niewątpliwie mają one wiele zalet i ułatwiają nam życie w różnych kwestiach. Jest jednak także druga strona medalu - nadmierne korzystanie z nich przez najmłodszych budzi poważne obawy wśród rodziców i nauczycieli. czytaj więcej

News Jak wybrać idealną kamerę sportową dla początkującego filmowca?

Sportowe kamery to narzędzia, które pozwalają uchwycić wyjątkowe chwile podczas aktywności, niezależnie od tego, czy to górska wspinaczka, surfing, czy jazda na rowerze. Dla początkującego filmowca wybór odpowiedniego modelu może być wyzwaniem, zwłaszcza przy tak szerokim rynku. W tym artykule podpowiemy, na co zwrócić uwagę, aby znaleźć sprzęt idealnie dopasowany do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Korzystasz z Chatu GPT? Uważaj na podejrzane łącza i wyniki wyszukiwania

Niedawno opublikowane badania ujawniły, że wyniki wyszukiwania, które prezentuje ChatGPT mogą prowadzić do podejrzanych witryn internetowych, na których użytkownicy mogą być narażeni na ataki phishingowe. Co prawda niektóre zapytania kierowane do sztucznej inteligencji – takie jak te związane z kryptowalutami – mogą owocować w złośliwe wyniki częściej niż inne, powinno to jednak zwrócić uwagę na problem, który może stać się znacznie poważniejszy. czytaj więcej